Gnimmels Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Regner med at det åpnes en del nye servere på fredag... Noen som har en liste over disse? Tror i grunn uansett at jeg begynner på fury, men om det blir et helvete med masse folk så er det greit å ha alternativer:D Lenke til kommentar
Trev Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hei, jeg har problemer med å logge meg inn på AoC-forumet. Når jeg prøver å recovere Usermane og Pw, får jeg at emailen ikke eksiterer. Ja, jeg har registrert meg. Hjelp! Inne på siden for kontoadministrasjon, har du også registrert navn og passord for forumet? Det er ikke nok bare å være registrert for spillet... Og etter du har gjort det, så må du nok vente noen minutter før navn/passord blir oppdatert i forumdatabasen, så jeg ville gitt det en halv time før jeg konkluderte med at noe var galt. Endret 20. mai 2008 av Trev Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ser det har kommet en Culture PvE server. Noen som kan forklare mer hva en Culture PvE er? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ser det har kommet en Culture PvE server. Noen som kan forklare mer hva en Culture PvE er? Sikker på du ikke mener PvP? vist det er Culture PvP du lurer på så har jeg laget en liten tråd om det. kort versjonen: The goal of this PvP server-type is to stimulate war behind the three cultures of Cimmeria, Aquilonia and Stygia. As a player on a Culture PvP server, you are shielded from lone travelers of your own culture, however you may still group with any culture and form a group and attack anyone. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Bare lurer på en ting, til dere som spiller early access. Hvordan finner man folk stealtha? Vi prøvde å stealthe igår for å så bruke search skillen, men selv når vi stod like ved hverandre så ble ikke stealth breaka. Har preception skillen mye å si? Er search skillen virkelig 1 sec cast? Var mye lengre før. Endret 21. mai 2008 av PinneVed Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Usj ! skulle til å laste opp min spreke Ranger med ny armor , men bildet var 2.07mb Endret 21. mai 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Døde av spellet?? Spellet~Spell spell1 subst.1 trylleformular, trylleord trolldom, forhekselse Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen fra Stavanger og omegn som vet om EBgames på Kvadrat har nattåpent natt til fredag? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Herlig spill!, blir bedre og bedre når man kommer videre i spillet ) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ser det har kommet en Culture PvE server. Noen som kan forklare mer hva en Culture PvE er? Culture-PvP var noe Funcom la til i siste liten. Det blir mer likt PvP i World of Warcraft, det vil si at bare folk fra forskjellige raser kan angripe hver andre.. Altså Cimmerans kan drepe Stygians, men Stygians kan ikke drepe Stygians, om du forstår? Så det er kliss likt med en "vanlig" (FFA) PvP server, bare at ikke alle kan drepe hver andre lengre. Veldig merkelig system om du spør meg, alle starter jo i samme område og det blir jo plutselig bare ubalansert og rart med en slik rase inndeling (gjelder den også i Border Kingdoms?) For ikke å snakke om at Stygians ikke har noen tanker, mens Cimmeria ikke har noen spellcasters? Helt merkelig opplegg Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ser det har kommet en Culture PvE server. Noen som kan forklare mer hva en Culture PvE er? Culture-PvP var noe Funcom la til i siste liten. Det blir mer likt PvP i World of Warcraft, det vil si at bare folk fra forskjellige raser kan angripe hver andre.. Altså Cimmerans kan drepe Stygians, men Stygians kan ikke drepe Stygians, om du forstår? Så det er kliss likt med en "vanlig" (FFA) PvP server, bare at ikke alle kan drepe hver andre lengre. Veldig merkelig system om du spør meg, alle starter jo i samme område og det blir jo plutselig bare ubalansert og rart med en slik rase inndeling (gjelder den også i Border Kingdoms?) For ikke å snakke om at Stygians ikke har noen tanker, mens Cimmeria ikke har noen spellcasters? Helt merkelig opplegg Som sagt, ulikt WoW så MÅ ikke de angrip hverandre, og de KAN snakke og teame sammen. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 hørt mye snakk om Instancing osv... Jeg regner med at conan verden er bygget opp av x antall soner, som kanskje alle kalles instancer. Disse går man inn i vd først å gå gjennom en liten load-screen elelr noe. Og dette er jo greit nok, MEN er det slik at om det er 2000 spillere i en sone f.eks, så vil Funcom lage en ny instance av samme sone slik at 1000 spillere kan fylles opp her? Bare lurte på om meg og en kamerat kunne risikere å komme inn i ulike "kopier" av den samme delen av conan verden....og jeg snakker ikke om dungeons elelr slike ting....bare soner Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 noen som vet hvordan det funker med guild by? altså vi skal straks lage by, men det står ikke om det er PvE by eller PvP by vi skal lage :S eller blir den automatisk pvP siden ikke så mange andre har by og hvis vi blir eid og noen tar over byen vår så blir den PvE eller hvordan funker det her? Lenke til kommentar
dado Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg trudde de tok bort lvl cap,men de er ikke borte de.Synes det hadde vært mye bedre å ikke se hvilken lvl de andre er,da hadde det ikke vært så mye ganking.Spiller på Fury pvp,opplever ikke så mye ganking,bare på sand island. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 hørt mye snakk om Instancing osv... Jeg regner med at conan verden er bygget opp av x antall soner, som kanskje alle kalles instancer. Disse går man inn i vd først å gå gjennom en liten load-screen elelr noe. Og dette er jo greit nok, MEN er det slik at om det er 2000 spillere i en sone f.eks, så vil Funcom lage en ny instance av samme sone slik at 1000 spillere kan fylles opp her? Bare lurte på om meg og en kamerat kunne risikere å komme inn i ulike "kopier" av den samme delen av conan verden....og jeg snakker ikke om dungeons elelr slike ting....bare soner Du kan hoppe mellom instansene i en sone med en liten knapp til høyre som jeg har hørt. Og de som er på team skal automatisk komme på samme instanse(Team leader kan også summone til sin instanse) Lenke til kommentar
dado Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) noen som vet hvordan det funker med guild by? altså vi skal straks lage by, men det står ikke om det er PvE by eller PvP by vi skal lage :S eller blir den automatisk pvP siden ikke så mange andre har by og hvis vi blir eid og noen tar over byen vår så blir den PvE eller hvordan funker det her? hva heter guildet dit,jeg leter etter en seriøs guild:)Spiller på fury barbarian lvl 18 Endret 21. mai 2008 av dado Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 hørt mye snakk om Instancing osv... Jeg regner med at conan verden er bygget opp av x antall soner, som kanskje alle kalles instancer. Disse går man inn i vd først å gå gjennom en liten load-screen elelr noe. Og dette er jo greit nok, MEN er det slik at om det er 2000 spillere i en sone f.eks, så vil Funcom lage en ny instance av samme sone slik at 1000 spillere kan fylles opp her? Bare lurte på om meg og en kamerat kunne risikere å komme inn i ulike "kopier" av den samme delen av conan verden....og jeg snakker ikke om dungeons elelr slike ting....bare soner Det mulig, men du har en liten knapp ved minimappen som lager deg veldig en "ikke full" instance, og dermed kan dere enkelt velge samme. Om dere er i gruppe før dere går inn i et nytt område så havner dere også automatisk i den samme Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 vi spiller på Bori PvE server Lenke til kommentar
Johari Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg trudde de tok bort lvl cap,men de er ikke borte de.Synes det hadde vært mye bedre å ikke se hvilken lvl de andre er,da hadde det ikke vært så mye ganking.Spiller på Fury pvp,opplever ikke så mye ganking,bare på sand island. De tok bort level cappen på Early Access som var orginalt ment til å ligge på level 20. Har igenting med om du kan se nivået på andre spillere eller ikke. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) hørt mye snakk om Instancing osv... Jeg regner med at conan verden er bygget opp av x antall soner, som kanskje alle kalles instancer. Disse går man inn i vd først å gå gjennom en liten load-screen elelr noe. Og dette er jo greit nok, MEN er det slik at om det er 2000 spillere i en sone f.eks, så vil Funcom lage en ny instance av samme sone slik at 1000 spillere kan fylles opp her? Bare lurte på om meg og en kamerat kunne risikere å komme inn i ulike "kopier" av den samme delen av conan verden....og jeg snakker ikke om dungeons elelr slike ting....bare soner Ja, dere kan risikere å komme inn i ulike instanser, men dere kan velge å samles hvis dere er i gruppe sammen. Er ikke så begeistret for dette, jeg trodde de kun ville instansere innendørs, men foreløpig er også White Sands (begynnerplass utenfor Tortage) det. Regner med det er det også etter lvl 20, men kanskje i mindre grad siden spillerene sprer seg mer alt etter hva slags rase de har valgt. Endret 21. mai 2008 av Olsenhower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå