Vaenas Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skulle sjekke om jeg fikk pre ordret spillet, men var nok litt seint ute her. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 LOL insane ToS AoE grinding http://youtube.com/watch?v=3tjuDD2w7uI Er nok en stor bugg, men man kan jo bruke det imens det funker Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Omg kan ikke skjønne at folk allerede er lvl 80 på fury :O, eller er'n gm ? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) LOL insane ToS AoE grinding http://youtube.com/watch?v=3tjuDD2w7uI Er nok en stor bugg, men man kan jo bruke det imens det funker Den var lite kul da Endret 20. mai 2008 av XitereX Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Min CE box er i oslo nuh. så får den på torsdag ja gleder meg til og sjekke ut Mapet laget av lær Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Med å bestille CE versjon skal man jo få eit par items. Er det mulig å ta desse i bruk allerede no for oss som spelar EA? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Min CE box er i oslo nuh. så får den på torsdag ja gleder meg til og sjekke ut Mapet laget av lær Bare det kartet alene er verdt de ekstra kronasjene CE kosta. Med å bestille CE versjon skal man jo få eit par items. Er det mulig å ta desse i bruk allerede no for oss som spelar EA? Nei. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 LOL insane ToS AoE grinding http://youtube.com/watch?v=3tjuDD2w7uI Er nok en stor bugg, men man kan jo bruke det imens det funker Den var lite kul da Bare dumt at de nerfet det fort, er vist nerfet nå Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvordan er det "Area of Damage" angrep på åpen PvP servere? Er det slik at når du er i gruppe så vil du ikke skade de du er på gruppe med, eller er det noe du må passe på? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du skader ikke de du er i gruppe med. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvordan er det "Area of Damage" angrep på åpen PvP servere? Er det slik at når du er i gruppe så vil du ikke skade de du er på gruppe med, eller er det noe du må passe på? De du er i gruppe med tar ikke skade av AoE spells. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvordan er det "Area of Damage" angrep på åpen PvP servere? Er det slik at når du er i gruppe så vil du ikke skade de du er på gruppe med, eller er det noe du må passe på? Trur det er sånn at du ikkje kan skade group/guilds-members. Blir iallefall utrulig irriterande visst du må holde deg langt unna kvarandre i frykt for å drepe kvarandre. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er litt moro med AoE, backfirer litt når noen prøver å hjelpe deg med en mob og du skader fyren tilbake. En gang hoppa en fyr ned fra fjellet og mista mye liv, samtidig som jeg kasta lightning strike på en mob like ved der fyren landa... begge to døde av spellet... Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei, jeg har problemer med å logge meg inn på AoC-forumet. Når jeg prøver å recovere Usermane og Pw, får jeg at emailen ikke eksiterer. Ja, jeg har registrert meg. Hjelp! Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du kan skade guild members. hahaha, kan se for meg noen fine situasjoner hvis det er sant. *Whoops, ville bare teste et a Aod spella mine, ser at de er VELDIG effektive* Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 haha, hørte ut som de døde av spillet når du sier det sånn simalarion XD "Døde av spellet??" mente jo "magitrikset"^^ Men det jeg egentlig ville si, var at på spaceworld i asker(nevnt i en annen tråd også),der gir de bare mulighet for pre order mount for dem som har bestilt CE. siden de kodene tilsvarer antal C.E bokser. noe annet jeg syntes er merkelig at de sier er at den EA koden ikke er den samme som mount/bag koden. er det de eller jeg som tar feil? er utrolig forvirrende med blandet informasjon. Jeg valgte å ta en EA kode selv om. Står nå at jeg får sånt mount. Syntes det bare er mye surr over alt... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har selv corpse campa en fyr i guilden en stund. Alt er vennligsinnet, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå