Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det "Area of Damage" angrep på åpen PvP servere? Er det slik at når du er i gruppe så vil du ikke skade de du er på gruppe med, eller er det noe du må passe på?

Trur det er sånn at du ikkje kan skade group/guilds-members. Blir iallefall utrulig irriterande visst du må holde deg langt unna kvarandre i frykt for å drepe kvarandre.

Lenke til kommentar

Det er litt moro med AoE, backfirer litt når noen prøver å hjelpe deg med en mob og du skader fyren tilbake.

En gang hoppa en fyr ned fra fjellet og mista mye liv, samtidig som jeg kasta lightning strike på en mob like ved der fyren landa... begge to døde av spellet...

Lenke til kommentar

haha, hørte ut som de døde av spillet når du sier det sånn simalarion XD "Døde av spellet??"

mente jo "magitrikset"^^

Men det jeg egentlig ville si, var at på spaceworld i asker(nevnt i en annen tråd også),der gir de bare mulighet for pre order mount for dem som har bestilt CE. siden de kodene tilsvarer antal C.E bokser. noe annet jeg syntes er merkelig at de sier er at den EA koden ikke er den samme som mount/bag koden. er det de eller jeg som tar feil? er utrolig forvirrende med blandet informasjon. Jeg valgte å ta en EA kode selv om. Står nå at jeg får sånt mount. Syntes det bare er mye surr over alt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...