sonca Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dette er sikkert nummer 100 når det gjelder dette spørsmålet, men her it goes:) hvor registrere man mounten eller trengs det? gjerne litt veiledning. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Utdyp, dna? En guild brukte noen buggede quester enkelte steder som var repeatable og kjempenke så drepte de bare mobs fra den questen og leverte inn hele tiden kjempefort og levlet kjempefort, dette var selvfølgelig en bugg og det viste de og de exploited den som bare det. Og derfor ble de bannet etter sånn jeg har forstått det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tror jeg løp forbi Alastor igår, på wildsoul. Han bare ignorerte meg og løp videre tho:( Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som har komt til lvl 80 enda? Så en lvl 80 på Fury her forleden :0 Vet ikke om det er hacks eller ikke inn i bildet Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dette er sikkert nummer 100 når det gjelder dette spørsmålet, men her it goes:) hvor registrere man mounten eller trengs det? gjerne litt veiledning. Hvis du allerede har laget en konto med pre-order trenger du ikke gjøre noe ekstra for å få mount og belte Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tror jeg løp forbi Alastor igår, på wildsoul. Han bare ignorerte meg og løp videre tho:( Jeg har ikke spillet, så tviler . Alastor er alltid opptatt i onlinespill.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som har komt til lvl 80 enda? Så en lvl 80 på Fury her forleden :0 Vet ikke om det er hacks eller ikke inn i bildet GM Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ser ut til å være en suksess i USA: LINKY Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ser ut til å være en suksess i USA: LINKY NEEEEEIIII, Stygg hvit linje på toppen a CE boksen =( Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Mulig at det kun er på plasten utenfor ... *håpe* Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 "- Det har vært stor interesse. Vi har vel solgt 20 eksemplarer, og det er veldig mye for en liten butikk som dette, sier Berger videre" 20? Hørtes lite ut uansett hvor liten butikken er Lenke til kommentar
Trev Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Butikkeieren ville vel vise at han var begeistret for spillet. Ikke noe galt med vanlig høflighet vel? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ser ut til å være en suksess i USA: LINKY NEEEEEIIII, Stygg hvit linje på toppen a CE boksen =( Selvfølgelig de må jo få med Games for windows logoen eller hva det nå enn står der Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Butikkeieren ville vel vise at han var begeistret for spillet. Ikke noe galt med vanlig høflighet vel? Er hyggelig det ,men passet ikke helt til overskriften. Slike overdrivelser i overskrifter har det dessverre blitt i de fleste norske media i senere tid. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 yay fikk brev fra absoluttspill.no nå for 5 min siden Bekrefter at Age of Conan sendes fra oss onsdag 21.05.2008. Vennlig Hilsen AbsoluttSpill.no yay da er den hos meg på torsdag! Lenke til kommentar
bermar Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 yay fikk brev fra absoluttspill.no nå for 5 min siden Bekrefter at Age of Conan sendes fra oss onsdag 21.05.2008. Vennlig Hilsen AbsoluttSpill.no yay da er den hos meg på torsdag! Da er vi flere her! Gjorde veldig godt, selv om jeg faktisk ringte tidligere i dag og fikk det bekreftet. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sendte en mail til Absoluttspill.no og spurte om når de skulle sende kodene, men fikk tilbake et spill at de bekrefter at spille blir sendt 21.05 selv om det ikke var det jeg spurte om, lol De mener vel sikkert at koden for mount følger med spillet da får jeg tro. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Onsdag: Champions Leage Finale Torsdag: Indiana Jones premiere på Kino Fredag: EU release på AoC Lørdag/søndag: Take a guess Dette kan se ut til å bli en skikkelig fin uke Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Indiana Jones på Torsdag? Ooohhh.. Genialt. Etter en ekstremt velutført eksamen fra min side, så kan jeg gå på kino å slappe av med en god film, og neste dag kommer AoC, genialt ^^ Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Heldigvis er det CL finale imorgen. Idag har jeg ikke tenkt annet. og imorgen sier det seg selv;) Flere her som skal på Saras telt i oslo imorgen? Blir bra trykk. Go you devils!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå