Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utdyp, dna? :)

En guild brukte noen buggede quester enkelte steder som var repeatable og kjempenke så drepte de bare mobs fra den questen og leverte inn hele tiden kjempefort og levlet kjempefort, dette var selvfølgelig en bugg og det viste de og de exploited den som bare det. Og derfor ble de bannet etter sånn jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Dette er sikkert nummer 100 når det gjelder dette spørsmålet, men her it goes:)

hvor registrere man mounten eller trengs det?

gjerne litt veiledning.

Hvis du allerede har laget en konto med pre-order trenger du ikke gjøre noe ekstra for å få mount og belte :)

Lenke til kommentar
Butikkeieren ville vel vise at han var begeistret for spillet. Ikke noe galt med vanlig høflighet vel? :)

Er hyggelig det ,men passet ikke helt til overskriften. Slike overdrivelser i overskrifter har det dessverre blitt i de fleste norske media i senere tid.

Lenke til kommentar
yay fikk brev fra absoluttspill.no nå for 5 min siden :D

Bekrefter at Age of Conan sendes fra oss onsdag 21.05.2008. Vennlig Hilsen AbsoluttSpill.no

yay :D da er den hos meg på torsdag! :D

Da er vi flere her!

Gjorde veldig godt, selv om jeg faktisk ringte tidligere i dag og fikk det bekreftet.

Lenke til kommentar

Sendte en mail til Absoluttspill.no og spurte om når de skulle sende kodene, men fikk tilbake et spill at de bekrefter at spille blir sendt 21.05 selv om det ikke var det jeg spurte om, lol :p

De mener vel sikkert at koden for mount følger med spillet da får jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...