DNA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Får man den koden som gjør at man får mount og belt når spillet kommer via posten eller på mail før? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Når burde jeg forvente å se min kode hvis jeg bestilte i går? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tja, jeg fikk den dagen etterpå. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kode for kappe og ring skal ligge i CE boksen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Kom på mail til meg... det var først da det gikk opp for meg hvilken tabbe jeg hadde gjort. (Avbestillinga gikk heldigvis helt greit, nå sitter jeg "bare" på en tom og ubrukt US-konto med en war-mammoth tilgjengelig) Endret 20. mai 2008 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kode for kappe og ring skal ligge i CE boksen. Hva med mammuten? Jeg har bestillt på EB Games, men fikk ikke noe annet enn en kvittering. Ligger alt i boksen eller er noe utenom (på mail e.l.)? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg fikk ihvertfall e-post fra komplett med kode for mount Lenke til kommentar
bermar Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen her som har noen teorier om at Fury-serveren kommer til å være helt full (slik at det er umulig å lage nye characters) innen release? De fleste vennene og guildiesene mine spiller der, men jeg fikk ikke ordnet EA i tide. Lenke til kommentar
mr_Flibble Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Noen som vet hvor lenge må jeg vente til jeg får kode for mount fra gamezone?, fikk spille idag. Endret 20. mai 2008 av mr_Flibble Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kode for kappe og ring skal ligge i CE boksen. Hva med mammuten? Jeg har bestillt på EB Games, men fikk ikke noe annet enn en kvittering. Ligger alt i boksen eller er noe utenom (på mail e.l.)? Dra på EBgames og spør om de har koden din. Jeg fikk min på GAME. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hmm, fortsatt ikke fått mailen min fra Absoluttspill.no ... Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen her som har noen teorier om at Fury-serveren kommer til å være helt full (slik at det er umulig å lage nye characters) innen release? De fleste vennene og guildiesene mine spiller der, men jeg fikk ikke ordnet EA i tide. Det går sikkert bra. Står at den er under normal load på server-lista hvertfall. Men jeg tror det er den pvp-serveren med flest spillere atm, og maaange nordmenn. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er veldig mye nordmenn ja, både Mor'di og Axemen er der så.. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som har fått mail fra elkjøp enda? håper de sender det i måra Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 De sender det så vi får det til release, fikk mail i sta. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har noen detaljer om featfixingen, spesiellt prisen? Øker den eksponensiellt for hver gang, som i WOW? Eller er det gratis/billig hver gang? koster 50c første gang Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som har komt til lvl 80 enda? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som har komt til lvl 80 enda?Bare noen exploitere på US serverene, men for alt jeg vet så er de bannet allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå