Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som gidder å passe guttungen min natt til 23 :p ? da jeg har tenkt å stille meg i kø utenfor en butikk for å sikre meg spillet. Eksen nektet å ta over "min" helg med min sønn :( Biatch:(

 

Helst må du være en jente på 18-19 år og like barn :p

 

Om alt går fint så kan du få en prøvetur i den fete bilen min dagen etterpå :thumbup:

 

PS...søker også vaskehjelp :D

 

 

Så å sitte og spillet ett data spill er viktigere enn å være med ditt eget barn?

 

Blir så jævlig sur på sånn dritt, det er helt for jævlig å ha en far som ikke stiller opp.

 

Denne quoten lyser jo av sarkasme og humor. Må ikke tolke alt så bokstavelig.

 

On-Topic: Kom plutselig på noe... er det forskjell på EU og US versjonene, sånn som det er på WoW. Vet det finnes EU og US-forumer, men er det forskjellige versjoner av spillet også? Jeg har bestilt fra gamestop.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte egentlig å droppe AoC, siden jeg egentlig ikke har tid til å begynne på et MMORPG nå .. men .. Etter jeg har kikket på et par gameplay-vids den siste tiden, så kan jeg nesten ikke vente til fredag!

 

Noen som vil gi meg tips på klasser? Jeg har ikke satt meg så veldig inne i det enda .. Men jeg liker nuker-classer, gjerne også hvor man kan morphe seg til demoner osv.. Er ikke så glad i DoTs og curses, men mer instant damage spells, elemental spells osv.. Jeg regner med jeg går for en slags mage, hvis noe sånt går an å velge?

Lenke til kommentar
Selve spillklienten lurer jeg på om er den samme, men versjonene fører deg til forskjellige servere.

 

Jeg måtte f.eks skaffe meg en US versjon fra Gamestop for å kunne spille med mine amerikanske venner. :)

 

Så med andre ord har jeg vært litt for kjapp i vendinga da... eller? Står liksom ikke noe særlig info rundtomkring at dette er EU, dette er US. Trodde at man valgte servere ved registrering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...