Kransen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har lest svært lite tilbakemeldinger angående AoC og instancer så langt. Er disse fraværende på lav level? Eller har vi det samme utvalget som, eneste referansen for min del, WoW? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er tre - fire instanser fra level 1 - 20 om jeg ikke husker helt feil. Disse er riktignok noe kortere enn de i World of Warcraft, men til gjengjeld kan de gjøres solo såvel som i gruppe. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) En annen ting som er praktisk er at du kan bytte instance på kartene du er på (jeg tenker da ikke på dungeons). Det er praktisk hvis du havner i en befolket isntance hvor du sliter med å finne questitems eller havnet i en med mange gankers. Trykk på trekanten til venstre for minimapen og velg ny instance. Det kan være praktisk for å komme seg fort til en by også ettersom et instanceskifte flytter deg til nærmereste res-point, som ofte er nærmere en by enn du selv er hvis du er midt i ødemarka. (litt juks, men ufattelig praktisk) Edit. Det var snakk om hvor lang tid hver level tar her tidligere i tråden. Jeg synes faktisk 25-30 gikk fortere enn 15-20, nå bruker jeg ca 1 time per level. Er level 33 med min Necro nå. Endret 20. mai 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hva vil du si om kvaliteten/utformingen av instansene så langt med tanke på hva vi har i vente? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 De er av varierende kvalitet og har nok ikke den samme feelingen som klassiske MMORPG-instanser, men jeg liker de veldig godt. Det er ikke veldig mange bosser og de stiller ikke samme krav til taktikk enn så lenge (level 30), men de har en flott arkitektur, fin struktur og er varierte. Særlig vulkan-instansen i Tortage gav meg frysehud på grunn av den ekstremt gode stemningen. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Humor på tirsdagsmorgenen: Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvordan er team-instancene?(Sånne instancer som i WoW, hvor bare ditt team er synlig).. første er vel på lvl 23. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dette blir enn lang dag ! Er ikke hjemme før klokka 22 : < Jeg vil spille ! <`3 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 De er av varierende kvalitet og har nok ikke den samme feelingen som klassiske MMORPG-instanser, men jeg liker de veldig godt. Det er ikke veldig mange bosser og de stiller ikke samme krav til taktikk enn så lenge (level 30), men de har en flott arkitektur, fin struktur og er varierte. Særlig vulkan-instansen i Tortage gav meg frysehud på grunn av den ekstremt gode stemningen. Fikk samme av ruinene! Fytti så bra den var lagt opp og den så jo ut som en bryllupskake! Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 :D.. gleder meg !!!.. Glad i deg mamma som forhåndbestilte AOC uten at jeg spurte om det ::> Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 probin: Kan jeg få mammaen din? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som gidder å passe guttungen min natt til 23 ? da jeg har tenkt å stille meg i kø utenfor en butikk for å sikre meg spillet. Eksen nektet å ta over "min" helg med min sønn Biatch:( Helst må du være en jente på 18-19 år og like barn Om alt går fint så kan du få en prøvetur i den fete bilen min dagen etterpå PS...søker også vaskehjelp Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som gidder å passe guttungen min natt til 23 ? da jeg har tenkt å stille meg i kø utenfor en butikk for å sikre meg spillet. Eksen nektet å ta over "min" helg med min sønn Biatch:( Helst må du være en jente på 18-19 år og like barn Om alt går fint så kan du få en prøvetur i den fete bilen min dagen etterpå PS...søker også vaskehjelp Og jeg søker verdens-herredømme. Uansett, hva med: Din sønn > Din helg+gaming? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ettersom FunCom har valgt å instance den første byen om natten, betyr dette at spillet ikke har en dag/natt syklus som World of Warcraft? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som gidder å passe guttungen min natt til 23 ? da jeg har tenkt å stille meg i kø utenfor en butikk for å sikre meg spillet. Eksen nektet å ta over "min" helg med min sønn Biatch:( Helst må du være en jente på 18-19 år og like barn Om alt går fint så kan du få en prøvetur i den fete bilen min dagen etterpå PS...søker også vaskehjelp Og jeg søker verdens-herredømme. Uansett, hva med: Din sønn > Din helg+gaming? hmm Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ettersom FunCom har valgt å instance den første byen om natten, betyr dette at spillet ikke har en dag/natt syklus som World of Warcraft? Joda, etter Tortage er det vanlig dag/natt-syklus. Jeg husker ikke helt hvor mange timer det er på hver av de. Tortage er bare slik for å få til single player delen på en praktisk måte. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fikk spillet i dag. Har bestilt fra Gamezone. Selv om jeg har Early Access er det greit å vite at jeg har dvd'ene om jeg behøver de den 23. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ettersom FunCom har valgt å instance den første byen om natten, betyr dette at spillet ikke har en dag/natt syklus som World of Warcraft? Da du kommer deg av den første øya så skifter det mellom dag og natt. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ettersom FunCom har valgt å instance den første byen om natten, betyr dette at spillet ikke har en dag/natt syklus som World of Warcraft? Joda, etter Tortage er det vanlig dag/natt-syklus. Jeg husker ikke helt hvor mange timer det er på hver av de. Tortage er bare slik for å få til single player delen på en praktisk måte. Ettersom FunCom har valgt å instance den første byen om natten, betyr dette at spillet ikke har en dag/natt syklus som World of Warcraft? Da du kommer deg av den første øya så skifter det mellom dag og natt. Glimrende. Takk for svar. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som vet hvor lenge EA klienten virker? Er litt bekymret med tanke på CDene, jeg er en av de som har bestilt fra Elkjøp.. Noen som har hørt noe mer ang leveransetid der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå