Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting som er praktisk er at du kan bytte instance på kartene du er på (jeg tenker da ikke på dungeons).

 

Det er praktisk hvis du havner i en befolket isntance hvor du sliter med å finne questitems eller havnet i en med mange gankers.

Trykk på trekanten til venstre for minimapen og velg ny instance.

 

Det kan være praktisk for å komme seg fort til en by også ettersom et instanceskifte flytter deg til nærmereste res-point, som ofte er nærmere en by enn du selv er hvis du er midt i ødemarka. (litt juks, men ufattelig praktisk)

 

Edit.

Det var snakk om hvor lang tid hver level tar her tidligere i tråden.

Jeg synes faktisk 25-30 gikk fortere enn 15-20, nå bruker jeg ca 1 time per level.

 

Er level 33 med min Necro nå.

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

De er av varierende kvalitet og har nok ikke den samme feelingen som klassiske MMORPG-instanser, men jeg liker de veldig godt. Det er ikke veldig mange bosser og de stiller ikke samme krav til taktikk enn så lenge (level 30), men de har en flott arkitektur, fin struktur og er varierte. Særlig vulkan-instansen i Tortage gav meg frysehud på grunn av den ekstremt gode stemningen.

Lenke til kommentar
De er av varierende kvalitet og har nok ikke den samme feelingen som klassiske MMORPG-instanser, men jeg liker de veldig godt. Det er ikke veldig mange bosser og de stiller ikke samme krav til taktikk enn så lenge (level 30), men de har en flott arkitektur, fin struktur og er varierte. Særlig vulkan-instansen i Tortage gav meg frysehud på grunn av den ekstremt gode stemningen.

 

Fikk samme av ruinene! Fytti så bra den var lagt opp og den så jo ut som en bryllupskake!

Lenke til kommentar

Noen som gidder å passe guttungen min natt til 23 :p ? da jeg har tenkt å stille meg i kø utenfor en butikk for å sikre meg spillet. Eksen nektet å ta over "min" helg med min sønn :( Biatch:(

 

Helst må du være en jente på 18-19 år og like barn :p

 

Om alt går fint så kan du få en prøvetur i den fete bilen min dagen etterpå :thumbup:

 

PS...søker også vaskehjelp :D

Lenke til kommentar
Noen som gidder å passe guttungen min natt til 23 :p ? da jeg har tenkt å stille meg i kø utenfor en butikk for å sikre meg spillet. Eksen nektet å ta over "min" helg med min sønn :( Biatch:(

 

Helst må du være en jente på 18-19 år og like barn :p

 

Om alt går fint så kan du få en prøvetur i den fete bilen min dagen etterpå :thumbup:

 

PS...søker også vaskehjelp :D

 

Og jeg søker verdens-herredømme.

Uansett, hva med: Din sønn > Din helg+gaming? ;)

Lenke til kommentar
Noen som gidder å passe guttungen min natt til 23 :p ? da jeg har tenkt å stille meg i kø utenfor en butikk for å sikre meg spillet. Eksen nektet å ta over "min" helg med min sønn :( Biatch:(

 

Helst må du være en jente på 18-19 år og like barn :p

 

Om alt går fint så kan du få en prøvetur i den fete bilen min dagen etterpå :thumbup:

 

PS...søker også vaskehjelp :D

 

Og jeg søker verdens-herredømme.

Uansett, hva med: Din sønn > Din helg+gaming? ;)

 

hmm :blush:

Lenke til kommentar
Ettersom FunCom har valgt å instance den første byen om natten, betyr dette at spillet ikke har en dag/natt syklus som World of Warcraft?

Joda, etter Tortage er det vanlig dag/natt-syklus. Jeg husker ikke helt hvor mange timer det er på hver av de. Tortage er bare slik for å få til single player delen på en praktisk måte.

Lenke til kommentar
Ettersom FunCom har valgt å instance den første byen om natten, betyr dette at spillet ikke har en dag/natt syklus som World of Warcraft?

Joda, etter Tortage er det vanlig dag/natt-syklus. Jeg husker ikke helt hvor mange timer det er på hver av de. Tortage er bare slik for å få til single player delen på en praktisk måte.

 

 

Ettersom FunCom har valgt å instance den første byen om natten, betyr dette at spillet ikke har en dag/natt syklus som World of Warcraft?

 

Da du kommer deg av den første øya så skifter det mellom dag og natt.

 

Glimrende. Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...