Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, jeg lo mer når jeg fant ut at jeg kunne svømme opp en foss.. Valgte å ikke tro det når noen nevnte det her på forumet, men ble temmelig overrasket når det faktisk virket. :p Mange fine bugs også. endel clipping på klær(tenker da på bryster som stikker ut av klær og lignende). :D Moro.

Lenke til kommentar
Er det ikkje mange som har spelt over 5-10 timer og komt til lvl 20-30?

 

Nå har jeg ikke adgang til å spille ennå...men kanskje tallene referer til en gjennomsnittlig spiller som ikke rusher, går og henter seg cola fra kjøleskapet, chatter etc. Kanskje de har logget timer som betafolket var logget inn mens de kom seg til lvl 60.

Lenke til kommentar

mmorpgs som fokusere på å holde folk til lvling lengst mulig er mega fail. Er for mange late mmorpg developers som hiver på med hundre levels uten noe real content. At age of conan lar deg lvle såpass raskt kan bety at de er så sikker på at deres end game er digg og at de VIL at folk skal komme seg dit uten å bruke flere måneder.

Lenke til kommentar

ARchclass Rogue?

Assasin, Barbarian og Ranger?

 

Så en video av en snikende kar med 2-håndsvåpen som slaya som faen. Minna meg om en stealth-warrior fra WoW med 2-hander.. Ble litt feil for min del, kanskje jeg bare er sær? Mener da at stealthinga hører Assasin til. Men hva utgjør de store forskjellene mellom disse 2 klassene?

Lenke til kommentar
Kom over noko litt merkelig her:

 

Age of Conan will take "250" hours to get to level 80

 

Will take between 2 and 3 hours to gain a level up to 60, longer after that.

 

http://www.videogamer.com/news/13-05-2008-8283.html

 

 

Er det ikkje mange som har spelt over 5-10 timer og komt til lvl 20-30?

Nope, jeg har spilt ca. 6 timer og kommet til lvl 19.

Gash, er lov å bruke hodet?!?!?

 

Hvis du leser nøye så tar det ca. 2-3 timer for hver level nerme level 60, men det blir en del mer etter level 60 ifølge dem.

Lenke til kommentar

Blir vel bybygging for de hardcore når de blir 80 da.

 

Men tror nok endgame blir gankse easy i forhold til wow, sånn tidsmessig. Wow hadde mye grinding på alle levler, og kunne kjøre ekstrem grinding på endgame quests for atttunements osv. (onyxia chain feks). Funcom gjør nok heller attunements hvis de finnes, litt mer casual slik at flest får sett spillet. Hardcore endgame er og blir nok pvp med castle sieges og pvp kontrol i resource sonene.

 

Men gjelder å være litt tolmodig, hvis jeg blir 80 før noe bra pvp minibattles kommer opp på servern så skal jeg hjelpe folka i guilden jeg er i med levling og quests.

Lenke til kommentar
Null poeng i å stresse, bestandig en haug som har noe eller er bedre i noe uansett (om ikke du selger livet til spillet da). Slapp heller av og nyt spillet ) .

Har ikke stresset noe særlig i grunn, nyter spillet som bare det :) Er bare at jeg ville kunne queste sammen med guildies osv(exwowppl)

 

Liker AoC bare bedre og bedre,og etter jeg fikk charge på min HoX, føler jeg meg helt ustoppelig :innocent:

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar
Blir vel bybygging for de hardcore når de blir 80 da.

 

Men tror nok endgame blir gankse easy i forhold til wow, sånn tidsmessig. Wow hadde mye grinding på alle levler, og kunne kjøre ekstrem grinding på endgame quests for atttunements osv. (onyxia chain feks). Funcom gjør nok heller attunements hvis de finnes, litt mer casual slik at flest får sett spillet. Hardcore endgame er og blir nok pvp med castle sieges og pvp kontrol i resource sonene.

 

Men gjelder å være litt tolmodig, hvis jeg blir 80 før noe bra pvp minibattles kommer opp på servern så skal jeg hjelpe folka i guilden jeg er i med levling og quests.

Du vet vel at AoC også blir ganske hardcore? Hardcore PvP leveling system, hardcore raiding med mange forskjellige raids hvor du får det beste geared og for å best så må man nesten raide hver dag... + I tillegg så må du få tak i materialer til byen og arrangere 48-mann city sieges. Men man kan nok ha det moro som casual spiller også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...