Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koden vi skal skrive inn på register.ageofconan.com er den som vi får i mail ikkesant?

Min har 16 tall/bokstaver. Når jeg skriver den inn i registreringsfeltet får jeg følgende feilmelding;

No offer found for given key

Check that you have typed it correctly

Please contact Customer Support for further assistance

Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Har forhåndsbestilt på play.com.

...jeg gjentar :O

Svaret står mer eller mindre der. Please contact Customer Support for further assistance!;)

For den precode greia skal du legge inn på register sida til aoc. Dermed kommer du inn til kontokreasjon. Kan være noe med kodene fra play.com ellernoe. Bare send funcom en mail:)

Endret av Robius
Lenke til kommentar
Spillet har også kuttet ned på langtekkelige meningsløse aktiviteter som mange andre onlinerollespill er belastet med, tiden du tilbringer i Hyboria er som regel ren kvalitetstid

Akkurat en av grunnene til at jeg hater WoW, kvalitetstid høres bra ut :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hva mener du med det, fjeddiu?

Selv om jeg nå begynner med AoC og jeg er glad for at jeg sluttet med det dopet WoW var, kan jeg ikke si at det var et dårlig spill. Jeg hadde masse kvalitetstid og koste meg enorm mye med det spillet. Jeg er ikke blitt en WoW-hater selv om det er kommet et nytt spill jeg skal spille istedet for.

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen tall på hvor mange det er som har kjøpt/bestitl AoC hittil? Det har visstnok godt ganske bra.

Du finner noen tall i vedlegget i denne linken.

Takker, det var solgt 700.000 kopier. Det må vel være rekord til et norsk spill å være?

I følge Eurogamer så er det tidenes mest forhåndssolgte pc-spill. Kan det virkelig være riktig?

If the information we have is correct, they represent the highest pre-order number for any global launch of an original PC game, ever, including the original World of Warcraft launch.
Lenke til kommentar

Selv om jeg nå begynner med AoC og jeg er glad for at jeg sluttet med det dopet WoW var, kan jeg ikke si at det var et dårlig spill. Jeg hadde masse kvalitetstid og koste meg enorm mye med det spillet. Jeg er ikke blitt en WoW-hater selv om det er kommet et nytt spill jeg skal spille istedet for.

Ikke lur deg selv til å tro at ikke AoC blir din nye dop, om ikke i en større dose.

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen tall på hvor mange det er som har kjøpt/bestitl AoC hittil? Det har visstnok godt ganske bra.

Du finner noen tall i vedlegget i denne linken.

Takker, det var solgt 700.000 kopier. Det må vel være rekord til et norsk spill å være?

I følge Eurogamer så er det tidenes mest forhåndssolgte pc-spill. Kan det virkelig være riktig?

If the information we have is correct, they represent the highest pre-order number for any global launch of an original PC game, ever, including the original World of Warcraft launch.

Vell, Funcom selv sa det i den børsmeldinga si, så det er vell det ;)

EDIT: eller det sto at ihvertfall at de har grunn til at dro at det er den høyeste for MMO ihvertfall

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Ikke lur deg selv til å tro at ikke AoC blir din nye dop, om ikke i en større dose.

Det er akkurat det jeg håper det blir. Da jeg var veldig avhengig av WoW og spilte 12-14 timer hver dag, var den beste fasen i livet mitt. Jeg har ikke noe i mot å være avhengig av et spill. Det gjør meg lykkelig. Jeg sluttet ikke med WoW fordi jeg spilte for mye, men fordi jeg gikk lei av det.

Lenke til kommentar

Det er virkelig morsomt om disse tallene er korekte. Det setter virkelig Norge på kartet.

Edit: Beklager for dobbeltpost. Det med at dette innlegget skulle vært redigert inn i det forrige funker ikke helt optimalt.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Hva er forskjell på 2h og dual-wield.Nå er jeg barbarian lvl 14,prøvde å finne våpen for 2h og dual-wield,men klarer ikke.Må jeg lære meg det, og hvor gjør jeg det.

Trolig samme stedet som du fordeler poeng til klatre skills etc etc?, om ikke det er der kan det hendet du må vente til du kan fordele poeng på tavlen (fra lvl 15)

Lenke til kommentar

Hmm.. Har begynt på nytt et par ganger nå.. :) Er alt-hore deluxe, liker å leke med nye chars hele tiden. Nå har jeg en dark templar på lvl 14, en conquerer på lvl 8 og en priest of mitra på lvl 11. Må si jeg likte conquerer dritbra foreløpig, virker som de tåler litt mer enn dark templars. Er litt usikker på hvilken jeg skal levle opp mest. Blir nok ikke presten. Har en Necromancer på ca lvl 10 også. Det og var temmelig kult. Hmmmm. :)

Conquerer it is, hun skal opp først. (inntil videre).

Noen treige levlere som vil ha en questbuddy? Quester bare rundt om kring på grønne quests. Send meg en beskjed ingame hvis du vil spille litt sammen/trenger en noob i party/whatever. :) Navnet er Kailin på Ymir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...