sargox Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Takker, det var solgt 700.000 kopier. Det må vel være rekord til et norsk spill å være? Nei, det sendes ut 700.000 eksemplarer til butikkene. Alle er ikke solgt. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 AoC kommer nok til å legge seg som nr.2 rett etter WoW i antall spillere hvis alt går etter planen/spillet leverer varene. Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Koden vi skal skrive inn på register.ageofconan.com er den som vi får i mail ikkesant? Min har 16 tall/bokstaver. Når jeg skriver den inn i registreringsfeltet får jeg følgende feilmelding; No offer found for given keyCheck that you have typed it correctly Please contact Customer Support for further assistance Noen som vet hva jeg skal gjøre? Har forhåndsbestilt på play.com. ...jeg gjentar :O Svaret står mer eller mindre der. Please contact Customer Support for further assistance! For den precode greia skal du legge inn på register sida til aoc. Dermed kommer du inn til kontokreasjon. Kan være noe med kodene fra play.com ellernoe. Bare send funcom en mail:) Endret 19. mai 2008 av Robius Lenke til kommentar
dado Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg er barbarian lvl 14.Lurer på om jeg må lære meg dual med sverd og øks hos en trener ,eller er det spesielle våpen jeg må kjøpe,finne. Kna noen svare meg Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Spillet har også kuttet ned på langtekkelige meningsløse aktiviteter som mange andre onlinerollespill er belastet med, tiden du tilbringer i Hyboria er som regel ren kvalitetstid Akkurat en av grunnene til at jeg hater WoW, kvalitetstid høres bra ut Endret 19. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva mener du med det, fjeddiu? Selv om jeg nå begynner med AoC og jeg er glad for at jeg sluttet med det dopet WoW var, kan jeg ikke si at det var et dårlig spill. Jeg hadde masse kvalitetstid og koste meg enorm mye med det spillet. Jeg er ikke blitt en WoW-hater selv om det er kommet et nytt spill jeg skal spille istedet for. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Et bildet av karakteren min, er nå på lvl 18 og spiller passe mye. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er det noen som har noen tall på hvor mange det er som har kjøpt/bestitl AoC hittil? Det har visstnok godt ganske bra. Du finner noen tall i vedlegget i denne linken. Takker, det var solgt 700.000 kopier. Det må vel være rekord til et norsk spill å være? I følge Eurogamer så er det tidenes mest forhåndssolgte pc-spill. Kan det virkelig være riktig? If the information we have is correct, they represent the highest pre-order number for any global launch of an original PC game, ever, including the original World of Warcraft launch. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva mener du med det, fjeddiu? Selv om jeg nå begynner med AoC og jeg er glad for at jeg sluttet med det dopet WoW var, kan jeg ikke si at det var et dårlig spill. Jeg hadde masse kvalitetstid og koste meg enorm mye med det spillet. Jeg er ikke blitt en WoW-hater selv om det er kommet et nytt spill jeg skal spille istedet for. Ikke lur deg selv til å tro at ikke AoC blir din nye dop, om ikke i en større dose. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Er det noen som har noen tall på hvor mange det er som har kjøpt/bestitl AoC hittil? Det har visstnok godt ganske bra. Du finner noen tall i vedlegget i denne linken. Takker, det var solgt 700.000 kopier. Det må vel være rekord til et norsk spill å være? I følge Eurogamer så er det tidenes mest forhåndssolgte pc-spill. Kan det virkelig være riktig? If the information we have is correct, they represent the highest pre-order number for any global launch of an original PC game, ever, including the original World of Warcraft launch. Vell, Funcom selv sa det i den børsmeldinga si, så det er vell det EDIT: eller det sto at ihvertfall at de har grunn til at dro at det er den høyeste for MMO ihvertfall Endret 19. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva mener du med det, fjeddiu? Selv om jeg nå begynner med AoC og jeg er glad for at jeg sluttet med det dopet WoW var, kan jeg ikke si at det var et dårlig spill. Jeg hadde masse kvalitetstid og koste meg enorm mye med det spillet. Jeg er ikke blitt en WoW-hater selv om det er kommet et nytt spill jeg skal spille istedet for. Ikke lur deg selv til å tro at ikke AoC blir din nye dop, om ikke i en større dose. Det er akkurat det jeg håper det blir. Da jeg var veldig avhengig av WoW og spilte 12-14 timer hver dag, var den beste fasen i livet mitt. Jeg har ikke noe i mot å være avhengig av et spill. Det gjør meg lykkelig. Jeg sluttet ikke med WoW fordi jeg spilte for mye, men fordi jeg gikk lei av det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Det er virkelig morsomt om disse tallene er korekte. Det setter virkelig Norge på kartet. Edit: Beklager for dobbeltpost. Det med at dette innlegget skulle vært redigert inn i det forrige funker ikke helt optimalt. Endret 19. mai 2008 av Olum Lenke til kommentar
dado Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva er forskjell på 2h og dual-wield.Nå er jeg barbarian lvl 14,prøvde å finne våpen for 2h og dual-wield,men klarer ikke.Må jeg lære meg det, og hvor gjør jeg det. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Spillet har allerede rukket å gjort meg til en forumhore Har vell knapt postet 2 poster i mnd. de 6 årene jeg har vært medlem. Nå har jeg sikkert 50 poster på 2 dager... Lover å ta meg sammen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva er forskjell på 2h og dual-wield.Nå er jeg barbarian lvl 14,prøvde å finne våpen for 2h og dual-wield,men klarer ikke.Må jeg lære meg det, og hvor gjør jeg det. Trolig samme stedet som du fordeler poeng til klatre skills etc etc?, om ikke det er der kan det hendet du må vente til du kan fordele poeng på tavlen (fra lvl 15) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 OOu, valget har falt på Guardian :] Perfekt for meg , er ikke så begeistret for karakterer som lyser opp i hytt og pine med spellsXD Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Der ble jeg 23, følte jeg måtte ta igjen litt, ettersom jeg ikke spilte noe særlig i helgen. Ligger fortsatt langt etter tho xD Godnatt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Null poeng i å stresse, bestandig en haug som har noe eller er bedre i noe uansett (om ikke du selger livet til spillet da). Slapp heller av og nyt spillet ) . Lenke til kommentar
vgard Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hmm.. Har begynt på nytt et par ganger nå.. Er alt-hore deluxe, liker å leke med nye chars hele tiden. Nå har jeg en dark templar på lvl 14, en conquerer på lvl 8 og en priest of mitra på lvl 11. Må si jeg likte conquerer dritbra foreløpig, virker som de tåler litt mer enn dark templars. Er litt usikker på hvilken jeg skal levle opp mest. Blir nok ikke presten. Har en Necromancer på ca lvl 10 også. Det og var temmelig kult. Hmmmm. Conquerer it is, hun skal opp først. (inntil videre). Noen treige levlere som vil ha en questbuddy? Quester bare rundt om kring på grønne quests. Send meg en beskjed ingame hvis du vil spille litt sammen/trenger en noob i party/whatever. Navnet er Kailin på Ymir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå