Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Har spilt endel i general beta jeg, og ser det ikke som noe problem å fortelle om mine opplevelser nå som NDA'en er løftet fra den åpne PvP betaen som mest sannsynlig har nærmest identisk klient.

Jeg logget inn senest i går, ettersom jeg leste at spillet hadde gått til trykkeriet, og kunne egentlig ikke helt tro det. 4gb med patching senere var alt like glitchy og ting føltes ikke særlig bra. Jeg håper mange kjøper spillet på launch så de får kapital til å forbedre det, for det trengs.

Du er fremdeles under NDA ;)

Og PvP Weekend brukte på ingen måte samme klient som vi har i General BETA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor stort blir Hyboria verdenen i forskjell til WoW verdenen?

Noen som sier større men ikke like fritt. Men nå er jo WoW verden blitt større siden sist mange har spilt det. Så er nok litt vanskelig å si.

får å ikke glemme at WoW har kommet med en ekstra pakke.

Lenke til kommentar
Hvor stort blir Hyboria verdenen i forskjell til WoW verdenen?

Noen som sier større men ikke like fritt. Men nå er jo WoW verden blitt større siden sist mange har spilt det. Så er nok litt vanskelig å si.

får å ikke glemme at WoW har kommet med en ekstra pakke.

Er vell det han siktet til ;)

Lenke til kommentar

WoW er jo basert på vedlig enkle lav polygons modeller, med veldig lav oppløsning på teksturene, selv på high settings. Age of Conan har gøye oppløsninger, mye mer polygoner og faktisk mange detaljerte bump maps of specular highlighting. For de som vet hav det betyr da.

Spesilet teksurene vil ta en del mer plass en de gjør i wow. Men det er nok ikke den eneste grunnen til at spillet er så mye større.

Lenke til kommentar

De får polsk in-game og i manualene og polsk support, men det står ingenting spesifikt om at de får egne servere... Det var rett og slett litt uklart. Det stod at Funcom skulle ta seg av "server infrastructure", men det betyr jo ikke nødvendigvis at det ikke blir egne, polske servere. Likevel virker polske servere litt rart - polakkene lider jo ikke av verdensspråk-komplekset som franskmennene og tyskerne har til felles.

Den som lever, får se.

Og hvis denne avtalen styrker CD Projekt, så er det bare bra. CD Projekt har så langt utviklet gjennomgående gode spill; jo mer penger i kassen til dem, jo bedre spill til meg.

Lenke til kommentar
Fått den koden fra Age Of Conan i dag om jeg vil spille 3 dager før :D

Bare idiotisk at vi må betale ca. 40 kroner for å få lastet det ned :S eller spille eller hva det var! Syns det var litt på kanten, menmen

for 40kroner får du ikke bare laste ned spillet og spille 3 dager før, men du får 10dager spilling i tillegg til dei 30 dagene som føller med spillet når du kjøper det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...