binko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fikk mail fra Plateonaninet i dag om at det er sendt ut. Så. Komme til binko da spillet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har noen bilder av Hox som bruker Avatar of Xotli? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Bare for å få det klart, de tingene som følger med i CE, er det umulig å få tak i andre versjonene? Altså da mener jeg umulig, ikke mulig å kjøpe eller noe som helst? Eller kjøpe noen tilsvarende? Det stemmer. men det er kun ringen man ikke kan få andre steder. Kappen får man om man melder seg inn i Clan of Conan på community siden før release. Ang chatten: Om man høyreklikker kan man lage nye tabs som man kan velge hvilke kalaler som skal bli med. Har alle utenom system og combat i min hovedkanal. og en egen ekstra en for tells, så de ligger der lenge. Endret 19. mai 2008 av Christeven Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg er ett svakt menneske. Henta preoder kit med Mammut på Platekompaniet nå. Hade Lyst på ett galt neshorn men de hadde bare Mammut Men av gladnyheter så Hadde de Death Proof og Planet Terror til 79 spenn:-D Spent å se hvordan det kjører på Min M1330. Kommer med tilbakemelding:-) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor burde jeg sette featsa mine når jeg har hovedsaklig tenkt til å gå pvp? Er Barbarian. Prøv Barbarian tråden, make it popular Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ok har en haug med spørsmål. Hvor finner jeg AH i Tortage? Finnes det class trainers eller noen som kan resette talenter? Kan man default alle typer våpen som den classen skal kunne eller må man lære å bruke våpen som i WoW? Hvor lærer man professions og når kan man lære det? Er så vant med WoW at jeg er blitt helt lost på dette spillet Jeg går rundt i så elendig utstyr hele tiden. Må finne meg noe nytt så trenger hjelp av dere snille forum medlemmer Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Gjør Destiny questene så skal du nok få bra utstyr. Gathering profession lærer man i level 20, og crafting i level 40. Endret 19. mai 2008 av DNA Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Så, jeg har nå fått koden min, og registrert brukerkonto på FunCom sine sider. Jeg ser flere har lastet ned en klient allerede, eller noe tilsvarende, som en launch-patch osv på flere gigabyte. Er dette noe jeg burde gjøre, og hvor får jeg i tilfellet tak i dette? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 du er for sen for det dessverre. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 AH i Tortage er ved vendorem, men tror alle AHs er nede ATM. Er i Khemi nå Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) 29 nå. Kan lage en liten leveling guide: Generelle tips: Gjør alltid grønne quests først, dette er ikke slik som i wow at bare gule lønner seg. Best å spare de gule til når du trenger dem for å ikke lage questhull. Ikke løp over hele hyboria, hold deg til en zone av gangen med mindre det er en class quest eller noe. Det å binde path of asuraen til et smart sted hjelper også. Group opp hvis dere er flere som camper en quest, da får alle kills og quest items. (takk funcom, so long blizzard) 1-20: Tortage, selv gjorde jeg alle quests jeg fant, var nesten 22 etter the end battle, ikke så avansert. 20-25: Byquests i khemi, old tarantia og conarch village. Koselige små quests for litt avkobling fra slaktingen er bra. Ikke så veldig bra xp/tid, men en halv level eller no til sammen. 20-25: Wildlands of Zelata, bra quests for tidlig 20s. Tørker litt opp rundt 25 for meg værtfall, så stakk til conalls valley. 20-30: Conalls valley, questene 'jobber' seg innover. Mye bra chains og xp. Et tips er å gjøre mange quest, så suicide da du kan spare mye tid på å slippe å gå hele veien. Rundt 30 møter man group quests med gode rewards. Kan pushe zonen til lvl 31-32 muligens. 30-33: Boarder Ranges på sørøst siden av Wildlands of Zelata, gode quests. Ofte followups fra chains dog. 35+-: The Sewers, en instans i Old tarantia. Et par quests der. 33-37: Noen quests nord i Wildlands, camp er i nordvest hjørnet. 40+-: Scantum of burning souls, noen quests er followups fra quests i wildlands, andre kan alle få. Gode rewards, bra instans. Jeg har ikke vært i khopshef's province så mye, så vet ikke så mye der. Håper dette hjelper litt. Endret 19. mai 2008 av PinneVed Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Er det noen som er lvl 80 alleredet? Bra guide PinneVed btw Endret 19. mai 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 ..Og flott om du legger spoilers i.. vel, spoilers! Ikke at det er noe krise akkurat nå, men PLUTSELIG så får man lest over løsningen til det store og sitter igjen med tårer i øynene og knust tastatur. Bare en fremtidig referanse altså. Lenke til kommentar
Trev Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har lest noe om hvordan det blir med itemization i endgame? Er det mye bra utstyr som man kan samle etter å ha nådd lvl 80, og får man disse gjennom pve eller pvp? Hvor mye fokus i spillet blir det på godt utstyr? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 lurer litt på det selv, om det vill være noe og gjøre når man kommer til lvl 80. håper det er mye og gjøre. Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Håper det er god fokus på endgame, om ikke enda, en stor patch eller noe lit uti. Liker personlig pvp aller best, men pve kan være gøy det også! Lenke til kommentar
Merath Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 vel det er fortidlig å svare på det foreløpig trur jeg, er noe vi vil finne ut når vi når den lvlen Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Virker som levlingen går helvetes fort i dette spillet, er vel noen/en del spillere som er lvl 40+ allerede, håper også det er nok å holde på med når man er lvl 80. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 noen som enda sliter med at man hopper ut av zones når den loader? finnes det noen tips på dette? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har lest noe om hvordan det blir med itemization i endgame? Er det mye bra utstyr som man kan samle etter å ha nådd lvl 80, og får man disse gjennom pve eller pvp? Hvor mye fokus i spillet blir det på godt utstyr? Noe av det beste equipmentet man kan få er det crafters som lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå