Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plagsomt at det er ingen som ser hva jeg skriver i ooc noen ganger:(

Jeg skjønte ikke helt chat opplegget i starten (mulig jeg ikke gjør det enda). Men når jeg høyreklikker i chatboxen og trykker OCC i stede for Say, så ser andre tydligvis hva jeg skriver...

Lenke til kommentar
Du har et sprøsmål, Pre Ordera AoC nå idag, fikk ark med koden og link, skal betale spillet på natt til freddag, men på account management er det en add cd key ting? eller kommer den tingen til fredag?

Tja. her feks. Men om man kan regge seg før fredag vet jeg ikke....

Lenke til kommentar

Bare for å få det klart, de tingene som følger med i CE, er det umulig å få tak i andre versjonene? Altså da mener jeg umulig, ikke mulig å kjøpe eller noe som helst? Eller kjøpe noen tilsvarende?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Hvor burde jeg preorder AoC fra? Da tenker jeg ikke på CE siden den er utsolgt. Hadde tenkt Spacworld.no, sto 50+ på lager, men at den ikke var på lager rett under :hmm:

 

jeg anbefaler absoluttspill.no :) har bare gode ting å si om den siden. når jeg bestilte i går hadde de 100+++ på lager så nok av kopier har de også

Lenke til kommentar
Kommer vel ann på hvor du kjøper/når på dagen du kommer, men regner nok med det.

Uansett kan jeg få trial-key av folk som får tak i spillet, hvis ikke :)

 

Håper også på å få dette på dagen, men man vet vell aldri.

 

*Innlegg nr 2500!*

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Plagsomt at det er ingen som ser hva jeg skriver i ooc noen ganger:(

Jeg skjønte ikke helt chat opplegget i starten (mulig jeg ikke gjør det enda). Men når jeg høyreklikker i chatboxen og trykker OCC i stede for Say, så ser andre tydligvis hva jeg skriver...

 

OOC er general chat.. Andre skal kunne se hva du skriver..

 

Say er bare for folk som er nært deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...