Trev Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Når jeg prøver å logge inn på http://forums-eu.ageofconan.com/ så blir jeg bare vidresendt til logginn igjen. Noen tips? Jeg hadde glemt å opprette forum nick inne på siden for kontoadministrasjon. Har du allerede gjort det? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Plagsomt at det er ingen som ser hva jeg skriver i ooc noen ganger:( Jeg skjønte ikke helt chat opplegget i starten (mulig jeg ikke gjør det enda). Men når jeg høyreklikker i chatboxen og trykker OCC i stede for Say, så ser andre tydligvis hva jeg skriver... Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du har et sprøsmål, Pre Ordera AoC nå idag, fikk ark med koden og link, skal betale spillet på natt til freddag, men på account management er det en add cd key ting? eller kommer den tingen til fredag? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du har et sprøsmål, Pre Ordera AoC nå idag, fikk ark med koden og link, skal betale spillet på natt til freddag, men på account management er det en add cd key ting? eller kommer den tingen til fredag? Tja. her feks. Men om man kan regge seg før fredag vet jeg ikke.... Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hugo var ikke det jeg mente, har fått koden, er inne på account management, har creata account og det, men på fredag må jeg jo kjøpe selve spillet, men hvor adder man cd key?, var hos gamezone idag, han sa bare her har du arket, på fredag kommer du og betaler... Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fenesas: Du har mulighet til å legge til den koden på kontoen du opprettet med den koden på arket. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor burde jeg preorder AoC fra? Da tenker jeg ikke på CE siden den er utsolgt. Hadde tenkt Spacworld.no, sto 50+ på lager, men at den ikke var på lager rett under Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg kjøpte fra absoluttspill.no Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Bare for å få det klart, de tingene som følger med i CE, er det umulig å få tak i andre versjonene? Altså da mener jeg umulig, ikke mulig å kjøpe eller noe som helst? Eller kjøpe noen tilsvarende? Endret 19. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Merath Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor burde jeg preorder AoC fra? Da tenker jeg ikke på CE siden den er utsolgt. Hadde tenkt Spacworld.no, sto 50+ på lager, men at den ikke var på lager rett under jeg anbefaler absoluttspill.no har bare gode ting å si om den siden. når jeg bestilte i går hadde de 100+++ på lager så nok av kopier har de også Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Får jeg tak i vanlig AoC 23. Mai i butikken uten å forhåndsbestille? Endret 19. mai 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor burde jeg sette featsa mine når jeg har hovedsaklig tenkt til å gå pvp? Er Barbarian. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kommer vel ann på hvor du kjøper/når på dagen du kommer, men regner nok med det. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kommer vel ann på hvor du kjøper/når på dagen du kommer, men regner nok med det. Uansett kan jeg få trial-key av folk som får tak i spillet, hvis ikke Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Kommer vel ann på hvor du kjøper/når på dagen du kommer, men regner nok med det. Uansett kan jeg få trial-key av folk som får tak i spillet, hvis ikke Håper også på å få dette på dagen, men man vet vell aldri. *Innlegg nr 2500!* Endret 19. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Må nok vente til etter muntlig Eksamen med å kjøpe det. Tror en person i huset ikke blir så fornøyd hvis jeg setter meg ned og fokuserer på et spill i stedenfor Eksamen. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Må nok vente til etter muntlig Eksamen med å kjøpe det. Tror en person i huset ikke blir så fornøyd hvis jeg setter meg ned og fokuserer på et spill i stedenfor Eksamen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Plagsomt at det er ingen som ser hva jeg skriver i ooc noen ganger:( Jeg skjønte ikke helt chat opplegget i starten (mulig jeg ikke gjør det enda). Men når jeg høyreklikker i chatboxen og trykker OCC i stede for Say, så ser andre tydligvis hva jeg skriver... OOC er general chat.. Andre skal kunne se hva du skriver.. Say er bare for folk som er nært deg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da var spillet bestillt på Absoluttspill, vil spillet komme i posten før den 23 eller den 23? Lenke til kommentar
Merath Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Da var spillet bestillt på Absoluttspill, vil spillet komme i posten før den 23 eller den 23? utifra det jeg har opplevd før fra aboluttspill så vil du få spillet enten på torsdag eller fredag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå