Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare hva de ulike fargekodene rundt NPC og andre karakterer betyr?

Noen har rød, mens andre skifter fra gul til blå...(eks: damen som følges inn til Tortage i starten)

Også sett i noen kamper med NPC(gorillaene i starten) at de har gule piler som peker inn imot NPC fra siden, altså ikke ovenfra og ned som på de fleste NPC. Noe man burde forstå/vite rundt dette..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, så det ;)

Prøvde litt AoC isted hos en venn med EA:) utrolig stemning. Kan ikke vente til fredag. Og en annen ting som må nevnes er jo Funcom her. De er veldig flinke til å holde liv i et MMO. Se på AO. Det er fortsatt ganske godt spilt og de expansions som har kommet har jo skapt noe helt nytt i spillet. Tror vi kan se frem til mange år :)

Lenke til kommentar
Er det ikke stor sjanse for at de som bestiller fra nettbutikk ikke får spilt fra fredag av hvis nettbutikkene er sene med å sende ut?

njaaa. Har bestilt fra absoluttspill.no og jeg må si at det er vel 10 spillet derfra ellernoe. I alle tilfeller har jeg fått spillet dagen før eller på releasedagen. Aldri vært noe problem. Eneste var Fifa08 da de ikke fikk det inn, men fikk mail dagen før om at jeg kunne avbestille hvis jeg ville det. Så derfra er det sjeldent trøbbel. Og de har jo allerede fått det inn på lager.

Lenke til kommentar
Uff.. Hvor mange andre enn meg ditcha skolen i dag? :blush:

Haha såpass ja :p

Men til dere som har spilt det en stund nå, tror dere det kommer til å konkurrere mot wow?`eller er det ikke stort nok?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Haha såpass ja :p Kun sitte å spille i dag?

Ja :p Er så lei skolen nå, og Age of Conan kommer ikke til å hjelpe på fraværet.. :p

Fikk en irriterende bugg da, at jeg ikke kan høre hva NPC's sier i dialoger. Ingen som svarer på OCC chatten heller, så lurer på om de ikke ser hva eg skriver.

Lenke til kommentar
Er det ikke stor sjanse for at de som bestiller fra nettbutikk ikke får spilt fra fredag av hvis nettbutikkene er sene med å sende ut?

njaaa. Har bestilt fra absoluttspill.no og jeg må si at det er vel 10 spillet derfra ellernoe. I alle tilfeller har jeg fått spillet dagen før eller på releasedagen. Aldri vært noe problem. Eneste var Fifa08 da de ikke fikk det inn, men fikk mail dagen før om at jeg kunne avbestille hvis jeg ville det. Så derfra er det sjeldent trøbbel. Og de har jo allerede fått det inn på lager.

Har og bestilt fra der...

Men aldri bestilt noe som er før release før da...

Men tror nok absoluttspill.no skal fikse det ganske bra for oss som bestiller fra der..

Og ivertfall tingene jeg har bestilt fra der har kommet kjapt uten problemer.. :D

Lenke til kommentar

Men til dere som har spilt det en stund nå, tror dere det kommer til å konkurrere mot wow?`eller er det ikke stort nok?

Tviler. Jeg tror AoC hadde fint valg av lanseringsdato. Folk har spilt WoW lenge nå, og mange er lei. Raids går i det samme gamle og season 3 har vart i evigheter. Skal ikke se bort fra at AoC stjeler en del folk frem mot Wotlk kommer, men innholdet er lit VEL fattig i forhold til WoW. Synes også classene er kjedelige mtp skills og sånt. Ingenting som virkelig skiller de fra hverandre like mye som WoW. Har vel egentlig bare 4 classer med få skills, for ikke nevne også veldig like skills.

Lenke til kommentar
noen som forresten vet om man må binde seg et år når man registrerer AoC? Eller kan vi betale for en og en måned med Visa og?

En og en måned er det minste du kan binde deg med Visa. Jeg har det nå. Det blir litt rimeligere dersom du velger lengre perioder.

Lenke til kommentar

Tviler. Jeg tror AoC hadde fint valg av lanseringsdato. Folk har spilt WoW lenge nå, og mange er lei. Raids går i det samme gamle og season 3 har vart i evigheter. Skal ikke se bort fra at AoC stjeler en del folk frem mot Wotlk kommer, men innholdet er lit VEL fattig i forhold til WoW. Synes også classene er kjedelige mtp skills og sånt. Ingenting som virkelig skiller de fra hverandre like mye som WoW. Har vel egentlig bare 4 classer med få skills, for ikke nevne også veldig like skills.

Det er jo alltid sånn i starten, var jo ikke sånn i starten at classene kunne være litt like i starten, men ettervert så ble de ganske ulike.

Lenke til kommentar
er faktisk på skolen, tenkte å ditche, men en kompis spurte om jeg skulle på skolen i går, og jeg sa ja. og han sa bra, så kunne ikke ditche han, men han ditcha meg og sa sikkert bra for at han kunne ta meg igjen og gå forbi, frekk :p

lol :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...