Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aoc er et EPIC spill, men det er noe jeg ikke liker. På serveren jeg spiller på (fury)som er en pvp server, så blir det delt inn i "pvp soner" WTF!! kunne like så godt vært pve server jo...vil dette forandre seg eller bli og iritere meg grenseløst?

Lenke til kommentar
hvilke soner har du møtt på som ikke er pvp?

Ved portene av Tortage, inne i byen av Tortage osv. Mulig dette går vekk da du er over 20 da?

la meg spørre, på en wow pvp server, er den første noob sonen åpen for pvp? nope. Det er så folk ikke skal bli ganket i lv 6. Etter tourtage er alle soner åpne for pvp, utenom byer.

Lenke til kommentar
hvilke soner har du møtt på som ikke er pvp?

Ved portene av Tortage, inne i byen av Tortage osv. Mulig dette går vekk da du er over 20 da?

la meg spørre, på en wow pvp server, er den første noob sonen åpen for pvp? nope. Det er så folk ikke skal bli ganket i lv 6. Etter tourtage er alle soner åpne for pvp, utenom byer.

Ok....min feil. Fint at dette går vekk, ble litt skeptisk der :D

Lenke til kommentar
Ehh, er det bare dem med EA som får tilgang til forumet? Jeg har vert inne på accounten min og forandret foruminnstillingen, men nei...

Ja. Ikke så vanskelig å forstå med den syke pågangen. De jobber vel dag og natt nå frem til i morgen (NA release) og 23. mai (EU release).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...