Olsenhower Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gå inn på "My Account" og oppdater forumtilgangen deres. Vent ca. et kvarters tid og logg inn Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gå inn på "My Account" og oppdater forumtilgangen deres. Vent ca. et kvarters tid og logg inn Funka for meg! TUSEN takk! Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Aoc er et EPIC spill, men det er noe jeg ikke liker. På serveren jeg spiller på (fury)som er en pvp server, så blir det delt inn i "pvp soner" WTF!! kunne like så godt vært pve server jo...vil dette forandre seg eller bli og iritere meg grenseløst? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hvilke soner har du møtt på som ikke er pvp? Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hvilke soner har du møtt på som ikke er pvp? Ved portene av Tortage, inne i byen av Tortage osv. Mulig dette går vekk da du er over 20 da? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hvilke soner har du møtt på som ikke er pvp? Ved portene av Tortage, inne i byen av Tortage osv. Mulig dette går vekk da du er over 20 da? la meg spørre, på en wow pvp server, er den første noob sonen åpen for pvp? nope. Det er så folk ikke skal bli ganket i lv 6. Etter tourtage er alle soner åpne for pvp, utenom byer. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hvilke soner har du møtt på som ikke er pvp? Ved portene av Tortage, inne i byen av Tortage osv. Mulig dette går vekk da du er over 20 da? la meg spørre, på en wow pvp server, er den første noob sonen åpen for pvp? nope. Det er så folk ikke skal bli ganket i lv 6. Etter tourtage er alle soner åpne for pvp, utenom byer. Ok....min feil. Fint at dette går vekk, ble litt skeptisk der Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 kan noen forklare meg hvor mailboxen er henn i første byen ? klarer ikke å finne det og skulle gjerne hatt det jeg kjøpte på auksjonen. Og hvor skal man etter man har gjort alle quest på øya utenfor byen, er lvl 19. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Når jeg prøver å logge inn på AoC EU forumet får jeg logget inn, men når jeg skal bli sendt videre til selve forumet blir jeg logga ut og sendt tilbake til innlogginga... Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ehh, er det bare dem med EA som får tilgang til forumet? Jeg har vert inne på accounten min og forandret foruminnstillingen, men nei... Lenke til kommentar
huron Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Collector Edition er utsolgt i følge denne meldingen fra stocklink. Jeg har enda ikke sett noen offisielle nyheter, men dette forundrer meg ikke! Kilde Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ehh, er det bare dem med EA som får tilgang til forumet? Jeg har vert inne på accounten min og forandret foruminnstillingen, men nei... Ja. Ikke så vanskelig å forstå med den syke pågangen. De jobber vel dag og natt nå frem til i morgen (NA release) og 23. mai (EU release). Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fremmer forslag til å samle classtrådene i 4 tema, istedet for å ha en tråd for hver klasse. Det blir alt for mye samletråder i mitt hodet, og jeg vil gjerne følge med på alle om mulig. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det blir alt for mye samletråder i mitt hodet Sånn som denne tråden? mange sider på denne med mange rare diskusjoner xD Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Collector Edition er utsolgt i følge denne meldingen fra stocklink. Jeg har enda ikke sett noen offisielle nyheter, men dette forundrer meg ikke! Kilde Funcom ga ut børsmelding 08 i dag morgen sammen med salgstall, så det et er høyst offisielt. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 daaamn sweet Hvor mange er det solgt med vanlige versjoner også ? Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 da var første anmeldelsen ute for de som ikke har fått med seg det http://www.gamereactor.no/anmeldelser/1137...ian+Adventures/ Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 da var første anmeldelsen ute for de som ikke har fått med seg dethttp://www.gamereactor.no/anmeldelser/1137...ian+Adventures/ Over en uke gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå