lolvik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Bah D: jeg som må sove idag og greier. Lenke til kommentar
Artur_A Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Etter som G15 macroer kun simulerer tastetrykk så kan de programmeres til å gjøre det samme som du ville gjort. Altså du kan recorde alle macroene til din char. Genialt enkelt, ganske enkelt genialt. Det eneste du må huske er å skru på option for "record delay between button clicks" i driveren til tastaturet. Er nok til hjelp PvE , men i PvP kan det nok også bli et handikapp med 'pre recorded macro ' Hvis motstanderen f.eks kontrer en macro kombo med et knockback må jo tastekomboen i macroen 'spilles' ferdig før man kan begynne på neste. For ikke å snakke om at motstanderen beveger seg uforutsigbart i PvP defor er timingen av det siste retings trykket essensiellt.. En ting macro kan brukes til i PvP er vel å få hver combo på en dedikert knapp for mer kjapphet og presisjon og mer rom for fokus på beveglse av karakteren. Har bestillt meg et Merc Stealth. Liker oversikten over knappene og at en kan nå 1-10 mye lettere med en hånd. Endret 18. mai 2008 av Artur_A Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tror dere spillet blir vanskelig å takle for en som meg som aldri har spilt hverken wow,GW eller mmo-spill før? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Helt enig. Problemet med programering av macroer på tastaturet er at de må spilles ferdig. Men i PvE har det helt klart en nytt. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Tror dere spillet blir vanskelig å takle for en som meg som aldri har spilt hverken wow,GW eller mmo-spill før? Nei. Om du kan engelsk, går det lett. Endret 18. mai 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tror dere spillet blir vanskelig å takle for en som meg som aldri har spilt hverken wow,GW eller mmo-spill før? Nei, men det er jo en del å sette seg inn i. Men det er jo også grunnen til at man levler opp karakteren sin. For å lære seg ting gradvis. Mitt første MMORPG var WoW og jeg hadde like mye glede av det som alle andre. Jeg ser jo at jeg drar med meg erfaringer fra WoW over til Conan, men det går nok bra for en ny spiller også. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan har det seg at så mange spiller spillet når det ikke er sluppet enda? Og kan de beholde karakteren etter release? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hvordan har det seg at så mange spiller spillet når det ikke er sluppet enda? Og kan de beholde karakteren etter release? Grunnen til at vi kan spille allerede er fordi vi har Early Access og ja, vi beholder karakterene. Endret 18. mai 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
sonca Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det finnes vel high level guards i allmenn byene? ellers blir det sikkert masse ganking når vi andre kommer den 23mai. dog klager jeg ikke, er jo en del av sjarmen med spillet. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er ikke PvP inne i byene. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er PvP på vertshusene i hjembyene. Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er PvP på vertshusene i hjembyene. Rått. Bar-brawl! Lenke til kommentar
radalf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan er det med armor i spillet? Er all armor lik? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Vært rimelig variert hittil, men det følger jo en viss stil. Heldigvis (for min del) har de greid å holde seg unna den glorete tullerustingen du finner i mange andre rollespill. Her er det typisk rustent metall eller lær, ikke en kjeledress med røykmaskin og spotlights på skuldrene. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er all armor lik? Hva slags spørsmål er det? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er det noen som vet av ideèr til navn på chars? F.eks. bare plusse på -ydu etter navn... epleydu...f.eks. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Mens serveren fortsatt er nede *sight*, noen som har gode forslag til hvordan man slåss. Nå trykker jeg bare panisk på alle knapper samt har lite kontroll over karen så om det er et stup i nærheten havner jeg like gjerne ned der som noe annet sted. Bruker der bare musa etc etc? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 http://www.rinkworks.com/namegen/ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kan utstyr gi andre bonuser enn armor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå