Olsenhower Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan får man opp listen med emotes i spillet? Hvis jeg skriver /emote, så kommer det opp rød tekst med noe, har glemt. Var en som skulle forklare meg i OOC, men jeg forstod ikke helt hva han mente. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan får man opp listen med emotes i spillet? Hvis jeg skriver /emote, så kommer det opp rød tekst med noe, har glemt. Var en som skulle forklare meg i OOC, men jeg forstod ikke helt hva han mente. Jeg syns det meste innen slike ting er litt rotete, men det kommer seg vel. Sånn som jeg vet ikke en gang hvordan jeg søker etter en bestemt person, og så legger han inn i friendslista Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 For å få opp listen med emotes: Skriv emote i chat, trykk på tabknappen 2 ganger (uten å trykke enter) og en meny der du kan velge skal komme opp. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Takker! Hvis bare serveren kommer seg online sånn at jeg får spilt litt før sengetid! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 hvor er den beste plassen og lese om de forsjellige clasene? må finne ut klart til Fredag^^ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 hvor er den beste plassen og lese om de forsjellige clasene?må finne ut klart til Fredag^^ www.ageofconan.com Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 hvor er den beste plassen og lese om de forsjellige clasene?må finne ut klart til Fredag^^ http://aoc.wikia.com/wiki/Main_Page Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Kort spørsmål, kan man skifte server uten at man må starte en ny character eller gå rett fra PvE til PvP uten å miste lvl? Slik at jeg kan skifte fra Ymir til Dagon uten å måtte starte fra scratch? Endret 18. mai 2008 av canavasman Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Aiaiai, jeg hadde egentlig tenkt å drøye med å kjøpe AoC, men har blitt ganske gira på å kjøpe det etter å ha lest litt i denna tråden Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen her som kommer til å kjøpe G15 eller Merc tastatur? Er en del knapper du skal holde styr på! Dessuten kan noe macro'es gjennom de to nevnte over her. En annen ting er at jeg får ikke musa til å funke, savner mouse3,4,5! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen her som kommer til å kjøpe G15 eller Merc tastatur? Er en del knapper du skal holde styr på! Dessuten kan noe macro'es gjennom de to nevnte over her. En annen ting er at jeg får ikke musa til å funke, savner mouse3,4,5! Etter som G15 macroer kun simulerer tastetrykk så kan de programmeres til å gjøre det samme som du ville gjort. Altså du kan recorde alle macroene til din char. Genialt enkelt, ganske enkelt genialt. Det eneste du må huske er å skru på option for "record delay between button clicks" i driveren til tastaturet. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Great, nå tar de seg en time til Jaja er vel for alles beste Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Bah, utsatt 1 time til...vil spille mer! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Utsatt med 1 time til 21GMT (ref: Patcher). Og det er 23:00 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Serverne er nede for øyeblikket, kommer vist ny patch og serverne har blitt oppgradert mer Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hadde jo vært mye bedre om de hadde sagt 3 timer og heller overrasket oss positivt om de ble ferdige før. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 tåpelig tidspunkt å patche serverne på. søndag kveld... pleier jo å være noen online da. kunne ventet til 0300 i natt eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå