edds Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Rakk akkurat å dinge 20 med min Priest of Mitra før serverene går ned. Skal prøve å få gjort alt annet som må gjøres de neste dagene, på de neste 2 timene. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er straks level 21. Stod fast i hele går natt med en bugga Awakening III og fikk ikke kommet meg noe videre før i morges :/ Men jada, gjerne. Bare å sende en tell Nice, min Necro er halveis til 23, men vi kan vel finne noen felles quester uansett. Trenger noen å levle med. Er så utrygt blant kidsa i PVP områder alene Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Utrolig hvor raskt tiden går når man spiller. Bare greit at servern er nede for min del, har en framføring som må lages. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er straks level 21. Stod fast i hele går natt med en bugga Awakening III og fikk ikke kommet meg noe videre før i morges :/ Men jada, gjerne. Bare å sende en tell Nice, min Necro er halveis til 23, men vi kan vel finne noen felles quester uansett. Trenger noen å levle med. Er så utrygt blant kidsa i PVP områder alene Hehe, kjenner til den, ja. Ble corpse campa så lenge under tempelet i Tortage at jeg tok båten til White Sands og slo meg løs på småtrollene der i en times tid. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvor mye kommer CE til å koste når jeg skal hente den på fredag? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nice, min Necro er halveis til 23, men vi kan vel finne noen felles quester uansett. Trenger noen å levle med. Er så utrygt blant kidsa i PVP områder alene Det taes null hensyn på PVP-servere? Jadajada, gi meg en leksjon om at det er PVP-server og dermed er du fritatt alt som heter høflighet ovenfor andre spillere. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Folk bryr seg rett og slett ikke. Punktum Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Endelig bra Funcom tar ansvar å legger inn pauser Noen som har en fix på at spillet kræsjer når man slår det av? Svært irriterende å måtte resete maskina hver gang. Har klart å blitt L22 nå. Så da satser vi på 30 idag Fridag imorgen så det MÅ jo gå. Får i det minste tid til å se litt på Featsene mine nå. Har enda ikke brukt noen poeng, så må vel finne meg en rute å gå der. Lenke til kommentar
dado Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvor lenge blir serveren borte Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) de er nede i 2 timer Edit: alltid for sein Endret 18. mai 2008 av Nandez Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som vet hvordan man får opp player names over hodene som er synlige hele tiden? Er kun noen vakter i byen som har det. Hører rykter det er omtrent "uspillbart" på PvP serverne. At det er vanvittig mye ganking. Stemmer det? Spiller selv på Wildsoul men har ikke beveget meg så mye utenfor. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hvilken av Pvp serverne ser ut til å ha best befolkning ut ifra det dere har sett hittil? Fury er iværtfall proppfull. Der tyter det ut lemmer fra alle kanter. @duppskoen Er selv på Wildsoul og kan ikke si det er uspillbart. Jeg har aldri spilt på PvP server før, men trodde det skulle være mye verre enn det det er nå. Har vel blitt pisket 10-12 ganger på mine 22 første levle, men ikke mye mer. Akkurat nå før serveren gikk ned var det mange som så sitt snitt til å dele ut litt pryl Endret 18. mai 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er noe bugga med feat treet mit. Har gitt 5 feats til mer dmg på swift strike...kan ikke se noe extra dmg. Ga 3 feats til raskere cool down på swift strike. Cooldownen holder seg på 10 sec. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det kan du fikse på "interface options" etter å ha trykket på escape. Det er slettes ikke uspillbart på PvP-serverne, men det er klart at det er tidvis mye fjas. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Skiftet helt gir i AOC i forhold til tidligere hardcore lvling/gaming. Er level ni nå, og orker ikke tanken på å powerlvle til 40 slik jeg hører om folk som har gjort. Så "Axemen" har havnet på samme serveren som meg (trodde jeg skulle klare å unngå de), så blir nok en elitistserver eller noe. Jaja - ikke noe galt med det, men jeg har ikke tid til å game så mye (som jeg gjerne skulle - jækla fem timer overtidsjobbing i dag, og 2 eksamener neste uke) for tiden. Bare satse på at ikke AoC blir fylt opp av 1337kids som mener de er sååå mye bedre enn meg fordi de er høyere level eller har mer phat lewt. Så langt ser det SVÆRT bra ut, har ikke møtt på noen som er frekke eller noe, bare noen her og der som sier noe som "omg dis sucks wow is better". gtfo - hva er det da de har kjøpt spillet etter? Spillt mye ao/wow opp gjennom årene, og er fortsatt i "noob område", som virker å være dominert av instanser av byene o.l - forsvinner dette elementet senere i spillet? Det var et slikt system som fikk meg til å hate GW, og følte jeg ikke var med i en verden, men heller mer på små forskjelige servre. =\ Akkurat nå føler jeg spiller Guild wars i age of conan drakt - for å sette det litt på spissen. Endret 18. mai 2008 av akarno Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hører rykter det er omtrent "uspillbart" på PvP serverne. At det er vanvittig mye ganking. Stemmer det? Spiller selv på Wildsoul men har ikke beveget meg så mye utenfor. På Battlesvar går det ihvertfall veldig bra. Det er selvsagt litt ganking på White Sands, men ellers er det ikke spesielt mye ganking. Har ihvertfall ikke opplevd spawn camping enda (er level 24). Lenke til kommentar
donald66 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvilken servere spiller folk på? jeg begynner å spille til fredag så vil begynne å spille på ein bra server, (vet noen hvilken som er best ) Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) quotet meg selv når jeg skulle edite - delete denne eller noe Endret 18. mai 2008 av akarno Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er det noen måte for å se hvilken klasse andre spillere er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå