Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Gi meg et minutt så sjekker jeg Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvilken av Pvp serverne ser ut til å ha best befolkning ut ifra det dere har sett hittil? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det har jo blitt sakt at man kan skippe de første 20 levlene hvis man har gjort det før. Noen som er lvl 20 og kan prøve ? Det var sånn før for hver Archtype, men ikke nå lenger... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Det er ærlig talt ingen klasser som utmerker seg nevneverdig. På dette punktet handler det rett og slett bare om hvem som har sovet eller ikke. Takker for svar . Hvilket nivå har Ni Koreamann nådd nå? Det jeg ser frem til/gruer meg til er alle idiotene som skal drepe nykommerne neste helg. Og takk gud for øvedag til nynorskeksamen neste fredag, fine helgen . Noen som har kommet til instanser enda? Hvilket nivå er disse for/når begynner de? Endret 18. mai 2008 av chokke Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det har jo blitt sakt at man kan skippe de første 20 levlene hvis man har gjort det før. Noen som er lvl 20 og kan prøve ? Det var sånn før for hver Archtype, men ikke nå lenger... Du tuller ? >_> Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er ærlig talt ingen klasser som utmerker seg nevneverdig. På dette punktet handler det rett og slett bare om hvem som har sovet eller ikke. Takker for svar . Hvilket nivå har Ni Koreamann nådd nå? Det jeg ser frem til/gruer meg til er alle idiotene som skal drepe nykommerne neste helg. Og takk gud for øvedag til nynorskeksamen neste fredag, fine helgen . Noen som har kommet til instanser enda? Hvilket nivå er disse for/når begynner de? Spillet er ikke gitt ut i asia Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvilke klasser har fordeler mot Assassin og Barbarian? Er Guardian bra i PvP? Lenke til kommentar
radalf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan er det med armor i spillet? Finnes det noen set med kule graphics enda? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Det har jo blitt sakt at man kan skippe de første 20 levlene hvis man har gjort det før. Noen som er lvl 20 og kan prøve ? Det var sånn før for hver Archtype, men ikke nå lenger... Kan bekrefte dette. Enn så lenge må man dessverre gjøre Tortage på nytt for hver karakter. Heldigvis er destiny quests annerledes for forskjellige archetypes Endret 18. mai 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er det noen som vet hvordan mann kommer seg fra Conarch Villag til Khemi? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som vet når og hvor man kan lære proffesions? Og er det mulig å skifte fargen på skriften i chatten? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det har jo blitt sakt at man kan skippe de første 20 levlene hvis man har gjort det før. Noen som er lvl 20 og kan prøve ? Det var sånn før for hver Archtype, men ikke nå lenger... Kan bekrefte dette. Enn så lenge må man dessverre gjøre Tortage på nytt for hver karakter. Heldigvis er destiny quests annerledes for forskjellige archetypes Jævla. Piss. -__- Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Forhåndsbestilte akkurat spillet fra absoluttspill.no. Er det slik at jeg får en eller annen key i mailen nå som gir meg et par items in-game og en tidligere start? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tidligere start får du ikke. Koden du vil få tilsendt rimelig snart vil dog gi deg et ridedyr og en bag den 23. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 er det flere enn meg som sliter med the awakning 3? får ikke knerta ulrick :S Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Fy faen for et artig spill. Har ikke hatt det så gøy med et MMO på lenge. Forhåpentligvis blir spillet en hit. Så langt spiller jeg som en aquilonian assassin som nettopp ble 21. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tidligere start får du ikke. Koden du vil få tilsendt rimelig snart vil dog gi deg et ridedyr og en bag den 23. Loeve, hvor høyt har du kommet med charen din nå? Hypp på å queste litt med min Necro når serverne kommer opp igjen? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er straks level 21. Stod fast i hele går natt med en bugga Awakening III og fikk ikke kommet meg noe videre før i morges :/ Men jada, gjerne. Bare å sende en tell Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Irriterer meg litt hvor høyt opp i level dere som har Early Access kommer før vi andre får startet... Håpet egentlig på at det ville ta lang tid å levle seg oppover jeg da men... Er det kanskje det? Bare dere som spiller døgnet rundt? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tar ikke veldig lang tid, nei. Er allerede en level 40 på Fury om ikke jeg tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå