Frohman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Er faktisk litt skuffa over grafikken i AoC. Trodde den kom til å bli bedre Grafikken er jo vill for et MMO. Noen som vet hvordan det er med guilds? Jeg vet at det er guildene som bestemmer lag, men har man sjans i det hele tatt med mindre man er 100 stykk i guilden? Endret 18. mai 2008 av Frohman Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Når begynte dere på The Awakening III? Er level 16 nå, så er regner med det er litt for tidlig. Vil bare vekk fra Tortage. Hater øya! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hmmm, tror jeg går Roleplay jeg, da. :] Må jo leve seg inn i Hyboria så fint som funcom har lagd det ;] Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan er miljøet? Er det barnsligheter i chatten og bærer det tydelig preg av idioti/lav mental alder? Hvilken aldersgruppe ser ut til å dominere spillet hittil? Hvilke klasser ser ut til å være høyest level på de forskjellige serverne? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kan man spille med andre spillere helt fra starten? Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er det noen som vet om Fury vil "åpne" seg litt mer etterhvert ? Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 fra og med du når Tortage, ca lvl 5 vil du kunne spille med andre spillere. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som vet hvordan det der systemet med at man kan begynne på lvl 20 hvis man har levlet seg til lvl 20 før funker ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er faktisk litt skuffa over grafikken i AoC. Trodde den kom til å bli bedre Grafikken er jo vill for et MMO. Noen som vet hvordan det er med guilds? Jeg vet at det er guildene som bestemmer lag, men har man sjans i det hele tatt med mindre man er 100 stykk i guilden? Joda, men er vant med WoW, så blir så jævla rart. Vet ikke hva det er Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Guhud, dette spillet ser bare for fett ut. Tipper jeg Frohman, Fagerhaugen starter snart? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvis du er vant til WoW så burde dette være revulusjon delux. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Guhud, dette spillet ser bare for fett ut.Tipper jeg Frohman, Fagerhaugen starter snart? Du tippa rett. *kosepådeg* :wub: Hvis du er vant til WoW så burde dette være revulusjon delux. Vet, men hvis du ser på bildene tidligere i tråden så er overgangene mellom karakteren og, f.eks, bakgrunnen veldig kornete. Det var det ikke på WoW. Endret 18. mai 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan er miljøet? Er det barnsligheter i chatten og bærer det tydelig preg av idioti/lav mental alder? Hvilken aldersgruppe ser ut til å dominere spillet hittil?Hvilke klasser ser ut til å være høyest level på de forskjellige serverne? Miljøet er helt okei. Chatten preges i aller høyeste grad av barnsligheter og irrelevant bambus, men det kan ha noe med at Fury uheldigvis har blitt en slags uoffisiell norsk server. De av oss som har spilt på Grim Batol / tidligere Burning Blade i World of Warcraft sier vel det sitt. Aldersgruppemessig har jeg for lite erfaring til å uttale meg. Chatten ser ut til å overfylles av 15 - 16-åringer, men folket jeg har gjort quester eller konversert med har virket godt voksne og omgjengelige. Det er ærlig talt ingen klasser som utmerker seg nevneverdig. På dette punktet handler det rett og slett bare om hvem som har sovet eller ikke. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Er det mulig for oss som ikke forhåndsbestiller å få mammut eller rhino? Edit: Hører snakk om at Rhino er PvP only, og mammut PvE? Bekreftelse? Endret 18. mai 2008 av Frohman Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Mmm, nei. Men tilbudet er fortsatt oppe hos www.absoluttspill.no Kan noen som spiller på alt på max instillinger poste ett screenshot? :] Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Guhud, dette spillet ser bare for fett ut.Tipper jeg Frohman, Fagerhaugen starter snart? Du tippa rett. *kosepådeg* :wub: Hvis du er vant til WoW så burde dette være revulusjon delux. Vet, men hvis du ser på bildene tidligere i tråden så er overgangene mellom karakteren og, f.eks, bakgrunnen veldig kornete. Det var det ikke på WoW. AA fikser det problemet Mmm, nei.Men tilbudet er fortsatt oppe hos www.absoluttspill.no Kan noen som spiller på alt på max instillinger poste ett screenshot? :] Sjekk screenshot-tråden Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som vet hvordan det der systemet med at man kan begynne på lvl 20 hvis man har levlet seg til lvl 20 før funker ? Bumptibumpbumpbump. : < Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som vet hvordan det der systemet med at man kan begynne på lvl 20 hvis man har levlet seg til lvl 20 før funker ? Bumptibumpbumpbump. : < har ikke peiling. men hadde vært veldig bra! for det er utrulig KJETT og starte fra starten av hele tiden. fytti hvor lei jeg er av idiotiske jungelen xD Lenke til kommentar
4MB Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Ja, vil helst slippe å spille gjennom hele Tortage hver gang. Endret 18. mai 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det har jo blitt sakt at man kan skippe de første 20 levlene hvis man har gjort det før. Noen som er lvl 20 og kan prøve ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå