Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Er faktisk litt skuffa over grafikken i AoC. Trodde den kom til å bli bedre :(

Grafikken er jo vill for et MMO.

Noen som vet hvordan det er med guilds? Jeg vet at det er guildene som bestemmer lag, men har man sjans i det hele tatt med mindre man er 100 stykk i guilden?

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er miljøet? Er det barnsligheter i chatten og bærer det tydelig preg av idioti/lav mental alder? Hvilken aldersgruppe ser ut til å dominere spillet hittil?

Hvilke klasser ser ut til å være høyest level på de forskjellige serverne?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Er faktisk litt skuffa over grafikken i AoC. Trodde den kom til å bli bedre :(

Grafikken er jo vill for et MMO.

Noen som vet hvordan det er med guilds? Jeg vet at det er guildene som bestemmer lag, men har man sjans i det hele tatt med mindre man er 100 stykk i guilden?

Joda, men er vant med WoW, så blir så jævla rart. Vet ikke hva det er :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Guhud, dette spillet ser bare for fett ut.

Tipper jeg Frohman, Fagerhaugen starter snart? :D

Du tippa rett. *kosepådeg* :wub:

Hvis du er vant til WoW så burde dette være revulusjon delux.

Vet, men hvis du ser på bildene tidligere i tråden så er overgangene mellom karakteren og, f.eks, bakgrunnen veldig kornete. Det var det ikke på WoW.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Hvordan er miljøet? Er det barnsligheter i chatten og bærer det tydelig preg av idioti/lav mental alder? Hvilken aldersgruppe ser ut til å dominere spillet hittil?

Hvilke klasser ser ut til å være høyest level på de forskjellige serverne?

Miljøet er helt okei. Chatten preges i aller høyeste grad av barnsligheter og irrelevant bambus, men det kan ha noe med at Fury uheldigvis har blitt en slags uoffisiell norsk server. De av oss som har spilt på Grim Batol / tidligere Burning Blade i World of Warcraft sier vel det sitt. Aldersgruppemessig har jeg for lite erfaring til å uttale meg. Chatten ser ut til å overfylles av 15 - 16-åringer, men folket jeg har gjort quester eller konversert med har virket godt voksne og omgjengelige.

Det er ærlig talt ingen klasser som utmerker seg nevneverdig. På dette punktet handler det rett og slett bare om hvem som har sovet eller ikke.

Lenke til kommentar
Guhud, dette spillet ser bare for fett ut.

Tipper jeg Frohman, Fagerhaugen starter snart? :D

Du tippa rett. *kosepådeg* :wub:

Hvis du er vant til WoW så burde dette være revulusjon delux.

Vet, men hvis du ser på bildene tidligere i tråden så er overgangene mellom karakteren og, f.eks, bakgrunnen veldig kornete. Det var det ikke på WoW.

AA fikser det problemet

Mmm, nei.

Men tilbudet er fortsatt oppe hos www.absoluttspill.no

Kan noen som spiller på alt på max instillinger poste ett screenshot? :]

Sjekk screenshot-tråden :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan det der systemet med at man kan begynne på lvl 20 hvis man har levlet seg til lvl 20 før funker ?

Bumptibumpbumpbump. : <

har ikke peiling. men hadde vært veldig bra! for det er utrulig KJETT og starte fra starten av hele tiden. fytti hvor lei jeg er av idiotiske jungelen xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...