Theoneask Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Quoter fra ein spørsmål og svar tråd som ligge på ein forum tråd på nettet. Svara er fra ein tråd i tech forums. Is is a long trek or are they a warp/portal between major towns? once you leave tortage.. you will be trasnported to your race's starting city. but you can always meet up with your friends via using a Boat from the boat captains chartering rides. or a stagecoach.. as of last build.. to get from stygia : starting city of KHEMI, you need only take a boat to the country of Aquilonia and arrive in the city of Tarantia.. from there there is a HUGE.. i mean .. HUUUGE dock with lots of boat captains and smugglers to take you to diffrent countries. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Må først beklage at jeg er lat å ikke gidder å lete på nettet og rundt her på diskusjon. Tar kritikk, men dere trenger ikke å nevne det. Men noe nytt om hvordan det blir med xbox 360 og Age of Conan? Ca når det kommer, om det i det hele tatt kommer..? AoC på 360 kommer først i 2009, og da tidligst i mai ifølge Funcom. (http://www.gamer.no/artikler/age_of_conan_til_konsoll_i_2009/48795) Endret 16. april 2008 av Xerocomus Lenke til kommentar
4MB Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Da var det bestilt fra PK. Det sto ikke noen lagerstatus da, men jeg håper jeg får det den 20. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sorry for dobbelpost. Men får man en gratis måndte med pakken? Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg regner med det. Det ville vært upassende å ikke gjøre det hvertfall. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Var det jeg tenkte og, men bare lurte for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du får en gratis måned så snart du har installert og gitt inn en bank-kort kode.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du får en gratis måned så snart du har installert og gitt inn en bank-kort kode.. Kilde? Hvilke konsekvenser får dette for de av oss som ikke har bankkort? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du får en gratis måned så snart du har installert og gitt inn en bank-kort kode.. Kilde? Hvilke konsekvenser får dette for de av oss som ikke har bankkort? Er det noen MMOs som ikke krever en registrerings metode? Anyway, ja man er nødt til å registrere seg med et bankkort, og denne personen er nødt til å være over 18. Etter dette så kan man velge hvordan man vil betale for spillet, enten med nevnte bankkort, eller paycards eller hva det heter. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er det noen MMOs som ikke krever en registrerings metode? Nei? Jeg spurte om man må registrere et kort alá Visa/Mastercard for å få den første måneden playtime. Veldig teit og rar løsning av Funcom at man må registrere et bankkort uavhenging av om man skal bruke bankkort eller paycards. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er vel ikkje so veldig rart med tanke på at spelet har 18 år aldersgrense og dette kanskje vil kutte ned på antal personer under 18 som får spele det. Lenke til kommentar
JV Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er vel ikkje so veldig rart med tanke på at spelet har 18 år aldersgrense og dette kanskje vil kutte ned på antal personer under 18 som får spele det. QFT ^^ Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er det noen MMOs som ikke krever en registrerings metode? Nei? Jeg spurte om man må registrere et kort alá Visa/Mastercard for å få den første måneden playtime. Veldig teit og rar løsning av Funcom at man må registrere et bankkort uavhenging av om man skal bruke bankkort eller paycards. Si meg, hvordan skulle man ellers ha kunne registrert seg? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Si meg, hvordan skulle man ellers ha kunne registrert seg? Hæ? Så vidt jeg vet og husker, er det ikke mange spill som krever Visa/Mastercard for å registrere seg som spiller. Er vel ikkje so veldig rart med tanke på at spelet har 18 år aldersgrense og dette kanskje vil kutte ned på antal personer under 18 som får spele det. For kids som har skikkelig lyst til å spille det, er det ikke noe problem å låne mamma eller pappa sitt. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det går ann det, så tar du bort kortet senere og fortsetter med å betale med Game Card som kommer ut! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Si meg, hvordan skulle man ellers ha kunne registrert seg? Hæ? Så vidt jeg vet og husker, er det ikke mange spill som krever Visa/Mastercard for å registrere seg som spiller. Er vel ikkje so veldig rart med tanke på at spelet har 18 år aldersgrense og dette kanskje vil kutte ned på antal personer under 18 som får spele det. For kids som har skikkelig lyst til å spille det, er det ikke noe problem å låne mamma eller pappa sitt. Vi snakker om et MMO med aldersgrense 18 år her da, så det er igrunn ikke så fryktelig rart, eller uvanlig måten de gjør det på. Selv WoW har vell noe lignendes greier. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Alle mmorpg jeg har spilt så må man registrere seg med et visa kort for å få den første måneden gratis, så dette var vel ikke så teit og rart når det er standarden. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Alle mmorpg jeg har spilt så må man registrere seg med et visa kort for å få den første måneden gratis, så dette var vel ikke så teit og rart når det er standarden. Så godt som alle MMO jeg også har spilt krever Visa / MasterCard for å få aktivert kontoen sin. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg ahr før bare spilt to MMO spill før, og det er Guild Wars og WoW. Ingen av disse trenger Visa/Mastercard for å aktiveres. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Guild Wars greit, det er gratis, og er ikke i min forstand et ordentlig MMO. WoW derimot, vet ikke hvordan det er nå, men når det ble releasea måtte man legge inn Kredittkort detaljer for å få den første måneden. Det er overhode ikke unormalt at MMO, spesielt de man må betale en måneds pris for å kunne spille, trenger et kort i form av kredittkort, eller evt. gamecard, om spillet har det. Endret 17. april 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå