Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert dumt spm. men...

Det er ikke mulighet for å endre navn på karakteren underveis?

Har kommet til level 5, så veien er ikke veldig lang tilbake, men allikevel, føler meg ferdig med den jungelen...

Lenke til kommentar
Sikkert dumt spm. men...

Det er ikke mulighet for å endre navn på karakteren underveis?

Har kommet til level 5, så veien er ikke veldig lang tilbake, men allikevel, føler meg ferdig med den jungelen...

Tviler på att det er mulig, dessverre.

Men seriøst åsen skal jeg få vekk downloading patch info? virker som alle andre spiller...

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Det er 23 spillet slippes for alle oss som ikke har forhåndsbestillt? Har lest på en del forum og der virker det som folk mener spillet slippes 20, og at dem som forhåndsbestillte egentlig skulle få spillt fra i går. Også er dem sure siden dem ikke fikk spille 3 dager før slipp dato.

Det er 23 for for folk flest, og 20 for dem som forhåndsbestillte, og 17 for noen få heldige? Eller har jeg missforstått noe?

JA og det var INGEN automatikk at de forhåndsbestillte skulle få spille den 17. - der måtte man være rask.

Over til noe annet ; Nå skal der spillers igjen ! :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg liker å være Ranger , jeg føler at jeg har mer kontroll på melee enn ranged i stressende situasjoner - men dette vil bedre seg !

Nå har Conan gått på FØRSTEPLASS på gamespots liste over det mest populære PC spillet :new_woot:

http://www.gamespot.com/pc/index.html?tag=...c&navclk=pc

Hvor lenge ventet de fleste på å få lastet patcher info? har ventet lenge nå :(

jeg venter enda...

Dere bruker feil exefil ; gå til conan mappen og legg ut de 2 exe filene som shortcuts , Conanpatcher og age of conan , den ENE scanner alltid og vips kan man spille , den andre står nesten alltid på stand by - ikke la dere lure .

Lenke til kommentar

Okay takk for svar. men kan du fortelle meg nøyaktig svar på de exe filene? jeg har 3 i mappa.

La ut conanpatcher exe 1-3 og patcher setup på skrive bord. trykket så på patcher setup får ldb 14000: 400. prøve så vanlig age of conan. får akuratt like mye downloading patch info.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Håper noen kan hjelpe meg med denne:

Når jeg åpner inventoryen så blinker alt jeg har der, samt det jeg har på meg som et "?". Det blinker konstant, helt til jeg drar musepekeren over det itemet, så forsvinner spørsmålstegnet fra den til nestegang jeg åpner inventoryen.

Det var en som sa dette var lagg, men det lagger da ikke når eg har 50 i Latency.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
den ENE scanner alltid og vips kan man spille , den andre står nesten alltid på stand by - ikke la dere lure .

hvilken av de er den "ENE" ? og hva skal jeg gjøre etter at de er på skrivebordet? :)

Please fortell mere åsen vi skal få det til. avn på filene os fult navn. var 4 exe filer der la ut alle. akruatt samme skjedde.

Venter i spenning.

Hei! Hos meg er det så enkelt som at snarveien (som peker til "C:\Program Files\Funcom\Age of Conan\ConanPatcher.exe") ikke funker, mens å velge spillet fra Start-menyen (den linken peker forøvrig også til "C:\Program Files\Funcom\Age of Conan\ConanPatcher.exe") funker. Spør meg ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

søkte å fant age of conan i starsmenyen med linken du gidde. funket dessverre ikke for meg

Når dere søkte på C:\Program Files\Funcom\Age of Conan\ConanPatcher.exe

får dere da også opp

Conapatcher

conanpatcher.exe

conanpatcher.exe.0.tmp

conanpatcher.exe.1.tmp

conanpatcher.exe.2.tmp

conanpatcher.exe.3.tmp

Har en mistanke om att jeg må fjerne en av de exe filene for å få det til å virke. i følge en kompis hadde han bare 2 exe filer i mappa.

Hva tror dere? når jeg innstalerte måtte jeg fjerne en EXE fil for å få kjørt spillet. husker jeg.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Det er 23 spillet slippes for alle oss som ikke har forhåndsbestillt? Har lest på en del forum og der virker det som folk mener spillet slippes 20, og at dem som forhåndsbestillte egentlig skulle få spillt fra i går. Også er dem sure siden dem ikke fikk spille 3 dager før slipp dato.

Det er 23 for for folk flest, og 20 for dem som forhåndsbestillte, og 17 for noen få heldige? Eller har jeg missforstått noe?

20. er vel US of A ;)

23. er for oss som fohåndsbestilte, men som som var forseine på avtrekkern på Early Access og resten. ;)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...