Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Ville vært utrolig kjipt om alle trade rommene blir spamma med gold sellers som på wow, plagde dritten ut av meg, hadde ignore lista mi full av "fafsggahfhfdhfd" folk :p haha, regner med at dette er et problem som funcom tar i betraktning å gjør noe smart med det :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan man spamme serveren fra single player modus`? er litt usikker på dette men må du ikke komme til først by før du kan bytte til dag eller var det natt? som gjør at man er i multiplayer? hvis det er slik jeg tror så tror jeg ikke farmere gidder lvl botsene sine for så å ta dem ut i verden og få dem banna? eller?

Lenke til kommentar

Googla Age Of Conan no. Andre sida som kjem opp er:

Age Of Conan Gold|AOC Gold|Age Of Conan Powerleveling|Age Of Conan ...

www.aoc100.com is providing cheap age of conan online gold,Age Of Conan Hyborian Adventures,age of conan topsites 100,age of conan online money,age of conan ...

 

Dei satser nok sterkt her og ja.

 

Edit: La til heile linken, og tok ein kjapp titt innom sida. Virker jalla. Har uansett ingen planer om å bruke noke sånt når eg starter med AoC.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
Jeg er redd for at det kommer til å ta av like mye som det gjør på WoW. Håper bare at Funcom er forberedt på å motkjempe dette mer enn hva Blizzard er.

Daily questene som Blizzard har inført er jo geniale, og disse har jo tatt bort største delen av markedsgrunnlaget for gold sellers. Bra trekk av Blizzard det.

 

i AoC skal det vel ikke være pay for repairs...(?) Så da styrer man jo også unna mye av det.

Lenke til kommentar
Daily questene som Blizzard har inført er jo geniale, og disse har jo tatt bort største delen av markedsgrunnlaget for gold sellers. Bra trekk av Blizzard det.

 

i AoC skal det vel ikke være pay for repairs...(?) Så da styrer man jo også unna mye av det.

Er vel ikke noe mindre gold sellers nå vel? syntes det er like mye som før.

Lenke til kommentar
Daily questene som Blizzard har inført er jo geniale, og disse har jo tatt bort største delen av markedsgrunnlaget for gold sellers. Bra trekk av Blizzard det.

 

i AoC skal det vel ikke være pay for repairs...(?) Så da styrer man jo også unna mye av det.

Er vel ikke noe mindre gold sellers nå vel? syntes det er like mye som før.

Imo er det veldig mye mindre nå (ihvertfall på min server). Merket det på egen 'økonomi' også, at mens jeg før hadde problemer med å skrape sammen nok gull til enchant etc. har jeg nå gull som bare bygger seg opp (aldri kjøpt gull btw).

Lenke til kommentar

Du kan sammenligne det med si horden i wow, samme om du er troll, orc, undead eller tauren kan du gå i alle hordebyene og gjøre alle questene. Selv om du er orc kan du gjøre undead questene. Slik er det i aoc, alle er en faksjon sammtidig som ingen er en faksjon. Alle kan gruppe/guilde og alle kan sloss/drepe hverandre (untatt de i guilden og gruppa di etc.. )

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...