fjeddiu Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 OMG! 65 brukere leser! Har ikke early acces, så spør: hvordan er det? Bilder? Filmer? Buggs? Lenke til kommentar
matteuz Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 nei, jeg gjorde det fordi broren min er mye inne her. og det er mye interessant å lese om her. men jeg blir ganske irritert, ja. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Geez, er så mye spill jeg skulle ha kjøpt, men har ikke penger -_- Vifter og casemod utstyr til 998,- COD 4, Crysis, Assassin's Creed, Age Of Conan m.m Tipper det blir AoC i starten, så jeg ikke blir helt "lagging behind" Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Antar alle er ingame, siden det er 65 brukere som leser, men nesten ingen skriver Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 I wish! MMO launches kan ikke være godt for blodtrykket mitt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hmm, snasent. Absoluttspill.no lover krigs mammutten selv om early access er utsolgt :] http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Endret 17. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 318 stkk på lager og faktisk har bestilt CE fra elkjøp her da. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som vet noe om når authentication failure blir fikset? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 SMUD! Er så konge! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som vil være så greie å poste noen bilder fra forskjellen med DX9 og DX10? Eller noen som har prøvd DX10 og kan si om det er noen merkbar forskjell? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Hmm, snasent.Absoluttspill.no lover krigs mammutten selv om early access er utsolgt :] http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Vet du om noen plass de har CE inkl krigs mammutten? Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Virker som om folk er godt inne i spillet, siden det har stilnet helt? Noen som kan gi en liten tilbakemelding på opplevelsen så langt, for oss som står på sidelinjen? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 ooooohhh. noen med live stream http://www.blogtv.com/people/michaelbradley Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 ER DET MULIG! Jeg måtte restarte clienten fordi jeg ikke ble levende etter at jeg dævva, men nå som jeg starter spillet kommer det opp: downloading uppdate infomation Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 ooooohhh. noen med live stream http://www.blogtv.com/people/michaelbradley Takker Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Må seff på jobb nå, men kom meg inn til tortage city iallefall.....Fantastisk smooth release. Kjører alt på fullt med min maskin og spillet er helt rått. Dette blir en Wow-killer hvilken maskin har du da se i profilen min Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Er så dritt å vente i 5 hele dager til Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 til dere som da ikke er inne i spille pga Funcoms Early Access begrensninger så kanjeg si at dere kan glede dere. Dersom dere var med i Open Betaen så har dere en pekepinn i forhold til hvordan spillet er, men denne clienten er mye mer polert, og den lille tiden jeg rakk å spille før jeg måtte dra på jobb.... sitter på jobb nå...........så var det helt smooth, fps og ping var veldig bra. Jeg testet med allt på max i 1920x1200 oppløsning, med Dx 10 og lå på 25 ++ i fps hele tiden. ar fint spillbart for min del. gleder meg bare til jeg får sovet ut etter nattevakta nå så jeg kan få spilt litt mer.....bare kjipt at jeg skal jobbe i morra også Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Hvis jeg lå på 65-70 FPS konstant i High i Beta (utenom noen ommeråder hvor jeg lå over 100 hvis jeg var den eneste der:D) burde jeg forvente å få enda bedre FPS da? Lenke til kommentar
cyberpark Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Er det derfor jeg ikke får logget inn? Pga AoC Early Access? Får Authentication Failed på password som mange andre her.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå