Kharan Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Skru av antivirus'en din/brannmur. FYI: Når man booter i sikkerhetsmodus er det kun systemkritiske prosesser som kjører, ingen antivirus/brannmur eller noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Legg ut flere screenshots etterhvert plixz:D Lenke til kommentar
neoman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 tusen takk for åsen jeg skulle fikse problemet værste var att det funka utrolig. Fremdeles noen med tall i pasordet som ikke får logga inn? Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ikke passordet, men account namet.. Men det virker som om flere uten tall har samme problemet. Lenke til kommentar
assassai Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 har skiftet passord til bare tall og bare bokstav og begge deler og får ikkje logget inn Lenke til kommentar
dado Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Har laga meg barbarian og allt virket,men kalrer ikke å koble meg på serveren hmm. Endret 17. mai 2008 av dado Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 tusen takk for åsen jeg skulle fikse problemet værste var att det funka utrolig. Fremdeles noen med tall i pasordet som ikke får logga inn? japp, selv om jeg har byttet ingamepassord. Lenke til kommentar
Coldron Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er fremdeles stuck på "Downloading patch information..." Har skrudd av AV og Firewall, reboota, prøvd å kjøre Patchersetup.exe, men ingenting ser ut til å fungere. Noen ideer om fix? Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kan ikke være clienten eller pcen for jeg prøvde med en annen account på samme pc og det funka, men ikke min. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Mistenker at patcheserveren er nede pga at ny patch kommer, jeg. Blir nok et par dager med ren patching fremover.. Lenke til kommentar
Rolandlite Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har også problemer med å logge inn. Authentication failed. "Remember that passwords are case sensitiv." Skifta passord 2 ganger for å sjekke om det hjalp å tall ut av passordet. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Må seff på jobb nå, men kom meg inn til tortage city iallefall.....Fantastisk smooth release. Kjører alt på fullt med min maskin og spillet er helt rått. Dette blir en Wow-killer Lenke til kommentar
assassai Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Flere som har samme problem Rolandlite Lenke til kommentar
dado Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Må seff på jobb nå, men kom meg inn til tortage city iallefall.....Fantastisk smooth release. Kjører alt på fullt med min maskin og spillet er helt rått. Dette blir en Wow-killer hvilken maskin har du da Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som laster patch atm? Lenke til kommentar
matteuz Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 møkkaskit! jeg må innstalere spillet på nytt pga at en patch klikka. fan! Lenke til kommentar
4MB Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Faen! Jeg fikk lvla til 5, og skulle prøve meg på screenshot og da klikker dritten! Og nå er jeg stuck på Downloading Patch info! Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som laster patch atm? ja har patcha men får ikke logget inn ... authentication failure. please note that passwords are case sensitive Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) møkkaskit! jeg må innstalere spillet på nytt pga at en patch klikka. fan! Du registrerer deg for å whine? Tviler på at du må installere hele spillet på nytt. Endret 17. mai 2008 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå