tacomodo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Oser amatør lang vei av det her ass. Får ta meg et par AV'er imens Lenke til kommentar
jvik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jau tviler på at disse serverne kommer opp i dag. Når de begynner med "final tweaking" noen minutter før release så skjer sånt. Men bedre med noe stabilt når det endelig åpnes enn noe ustabilt piss just to please the crowd ;p Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Utsette 1-3 timer av gangen er bare lol og gjør folk bare enda mer forbanna. Dritt! Lenke til kommentar
2Ro Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 FC Skulle seriøst ha gjort dette tidligere.. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Enda en patch? står på downloading patch info var makan til magne patcher. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 satan som dere syter griner som drittunger, unnskyld men /AGE på dere om dere har baller å si det? Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ikke at jeg er så sinnsykt skilled server operator ass, men jeg skjønner ikke helt hvordan de IKKE klarer å ta høyde for xxx antall hundre tusen brukere på en serverfarm., Og ikke skjønner jeg hvordan de ikke klarer å åpne noe som folk kan spille på heller., de har jo kjørt internal beta, closed beta, og open beta., som har funket noenlunde., eneste de trenger å gjøre er å gange opp med antall brukere som skal spille, også dunke ut image på xx antall servere til., også er det tut og kjør., Lenke til kommentar
2Ro Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 satan som dere syter griner som drittunger, unnskyld men /AGE på dere om dere har baller å si det? er 26, men syter ikke da.. ^^ Bare tester den nye smartphonen min på forumet ^^ Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det er vel bedre at vi har en mest mulig stabil server til launch? Herregud. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Alle som syter nå oser det småunger av, ærlig talt, alle nye spill har problemer i oppstarten. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 2 Stykk luremus på en kveld begynner å tære . Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 satan som dere syter griner som drittunger, unnskyld men /AGE på dere om dere har baller å si det? 29 og drit lei brutte løfter. Har ikke baller selv da? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) @Bulletus: Ta enda en pils å prøve igjen. 163 User(s) are reading this topic (74 Guests and 2 Anonymous Users) Joda.. Endret 17. mai 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 147 brukere(s) leser i emnet (66 gjester og 2 anonyme brukere) :!: Her kan vi se hvordan opplevelsen av andre spillere blir . "WTFFFF?!?!?!??!?! QUuest, im retarded, halp pl0x!" Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Alle som syter nå oser det småunger av, ærlig talt, alle nye spill har problemer i oppstarten. Unnskyld. Første gang jeg spiller fra release :/ er 17 tho. og har ikke klaget hittil? har vel bare noen kommentarer innimellom Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvis jeg kjøper Collectors edition på release dagen, får jeg fortsatt med mounten? Eller er det kun for forhåndsbestillinga? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kanskje funcom støtter de voksne? Utsetter så unga går å legge seg Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvis jeg kjøper Collectors edition på release dagen, får jeg fortsatt med mounten? Eller er det kun for forhåndsbestillinga? Mounten er linket til pre-order keyen, CE items er linket til CE-keyen Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg leste på Wiki siden av AoC, der sto det at man burde ha 30GB ledig plass.. Er det sant? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå