Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan blir AoC for casualgamers?

Det er ikke godt å si, men FunCom vet at Casualgamers er viktig. Jeg så en video for lenge siden (husker ikke hvor) der det ble fortalt at man kunne levle til 80 som solo. Det ble også sagt at det var ganske så stort fokus på One man instances (kan noen verifisere dette?).

Ellers blir det jo fort slik at PvP servere er litt hardere hvis man er casual, siden man levler noe tregere. End game skulle det visst være slik at man kunne leies inn som uavhengig leiesoldat av guild's i Sige games, men hvordan dette vil fungere i praksis vet jo ingen.

Lenke til kommentar
Så det er slik at man kan lage egne sjapper? Uff. Hvor mange Pawnshops blir det ikke etablert da :roll:

hvem har sagt man kan det?

Er hvertfall gammelt nytt det at vendors o.l. i sine byer skal kunne selge ting når en var offline. Men trur ikke dette er noe de vil ta i bruk nå, ettersom de vil ha så få NPCs som mulig for å spare på ressurser i disse sonene. Nå fungerer vell tradeposts på samme måte.

Man kjøper jo ut ting til fast pris uansett, så det blir jo det samme.

Lenke til kommentar
Kommer folka til å spille mye AOC etter release eller er det førstemann til lol-80?

Selv kommer ejg til å ta det relativt rolig med tanke på eksamensknøl og slikt tøv, ei haster det å være først opp.

Så fort som jeg selv klarer å nå 80, for meg er endgame selve spillet i MMORPG. AoC er noe for meg kommer jeg uansett ikke bare til å lage 1 char, så da tar jeg meg kanskje litt mer tid med en alt senere. Har selv et par eksamner etter spillet blir lansert, men jeg kjenner meg selv godt såppas at jeg trur jeg må nok ta forberedelesene til de forskjellige eksamene FØR de 20ende mai.

Lenke til kommentar

Faen, tanken på at om en måneds tid etter launch så blir spillet fullstappa av gold sellers. Håper at majoriteten av spillerne i AoC vil heve seg over og la være å kjøpe gull og dermed ruinere markedet/økonomien til serverne.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Faen, tanken på at om en måneds tid etter launch så blir spillet fullstappa av gold sellers. Håper at majoriteten av spillerne i AoC vil heve seg over og la være å kjøpe gull og dermed ruinere markedet/økonomien til serverne.

Forhåpentligvis gjør Funcom et eller annet genialt ingen andre i verden har tenkt på før slik at det ikke blir noe salg fra gull-bonder.

Lenke til kommentar

I løpet av de 4 årene jeg spilte Anarchy Online så jeg aldri en eneste spam-melding fra en goldseller/bot. Det er mulig det var fordi spillet ikke var så veldig stort på verdensbasis, kanskje de regelrett ikke gadd ta seg bryet. Var en del annonser på Ebay hvor en kunne kjøpe credits, men det plages en jo ikke med i like stor grad. Jeg spilte forresten på Rimor, den minste serveren. Vet ikke hvordan det var på Atlantean. WoW har forresten blitt lagt veldig godt til rette for botter, synes jeg. Håper AoC blir lite nok til at en slipper møkket, eventuelt har noen andre løsninger på problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...