AcRoX Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 hehe ingen kommer inn for øyblikket for lauchen er utsatt til kl.22.00 er det bare meg eller har de aktivert støtte for directx10 i en av di siste patchene? Anyone ? Kan nesten se sånn ut. Kunne iallefall ikke velge dx10 før, men kan visst nå. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som klarer og logge inn på forumet? Prøvde og oppdatere https://register.ageofconan.com/account med forum informasjon, men det gikk visst ikke. Har 3 forsøk igjen Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 http://forums-eu.ageofconan.com/ Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Pokker! Dama sendte en melding å sa hu ville prate leeeeenge med meg i telefonen i natt! Vanligvis holder vi oss innen 2-4 timer, og det er lite sier hun, og nå av alle andre netter så vil hun prate leeeeenge! Kommer ikke til å få brukt early accessen min i det hele tatt! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Pokker! Dama sendte en melding å sa hu ville prate leeeeenge med meg i telefonen i natt! Vanligvis holder vi oss innen 2-4 timer, og det er lite sier hun, og nå av alle andre netter så vil hun prate leeeeenge! Kommer ikke til å få brukt early accessen min i det hele tatt! hands-free.. så spiller du mens du snakker.. da GÅR tiden FORT ;D Lenke til kommentar
Klaga Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Huff >.> Noen har stjålet nicket mitt som er Ulvfarsk som både accountnavn og forumnavn. >.> Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Huff >.>Noen har stjålet nicket mitt som er Ulvfarsk som både accountnavn og forumnavn. >.> Sikkert deg selv, om du har AO konto Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Noen som kommer seg inn på det nye forumet? jeg blir redirected til innloggingsbildet hver gang. Edit: Der funket det Endret 17. mai 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 jepp kommer inn og kan tilogmed poste så alt funker her Lenke til kommentar
Klaga Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Huff >.>Noen har stjålet nicket mitt som er Ulvfarsk som både accountnavn og forumnavn. >.> Sikkert deg selv, om du har AO konto Nop....faen jeg har da det xD Da får jeg håpe ingen av dere stjeler det for in-game da Som en sikkert gjør bare på F Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Funker ikke her.. registrering er ute av drift, og brukernavn+passord funker ikke. Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Huff >.>Noen har stjålet nicket mitt som er Ulvfarsk som både accountnavn og forumnavn. >.> Sikkert deg selv, om du har AO konto Nop....faen jeg har da det xD Da får jeg håpe ingen av dere stjeler det for in-game da Som en sikkert gjør bare på F håper jeg kommer inn før deg!! Bare å ikke si hvilken server du skal spille på Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er så glad jeg ikke stresser med dette i dag, skal ha ny maskin i hus før jeg i det hele tatt innstallerer spillet og det kan jo fort ta en månde eller to til Men skal sies at det er nesten like moro å bare sitte her og følge med på dere som venter Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Funker ikke her.. registrering er ute av drift, og brukernavn+passord funker ikke. Ahh, ok. registrerte meg for noen dager siden jeg. sikkert noe med registreringa som ikke funker helt da Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Funker ikke her.. registrering er ute av drift, og brukernavn+passord funker ikke. Ahh, ok. registrerte meg for noen dager siden jeg. sikkert noe med registreringa som ikke funker helt da Jeg registrerte meg for noen dager siden også.. Men brukernavnet + passordet funker ikke på det nye forumet.. Registrering er deaktivert. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Pokker! Dama sendte en melding å sa hu ville prate leeeeenge med meg i telefonen i natt! Vanligvis holder vi oss innen 2-4 timer, og det er lite sier hun, og nå av alle andre netter så vil hun prate leeeeenge! Kommer ikke til å få brukt early accessen min i det hele tatt! hands-free.. så spiller du mens du snakker.. da GÅR tiden FORT ;D Ser det for meg: "DØ din Aquilonske hore!!! MUHAHAHAHHA!! Nestegang jeg ser deg skal jeg kutta av deg hodet!" "Jada, klart jeg elsker deg vennen!" -- Står i fare for å leve meg litt inn i spillet Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Klarer du i det hele tatt å snakke med noen når du begynner ett nytt spill som AoC? Det skal jeg love at ikke jeg hadde iallefall:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå