Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Jaaa da mister jeg 3 av timene jeg får spillt før jeg skal på jobb i morgen, så lese til eksamen! Yesss, passer meg sykt bra :) Når får jeg omtrent 3 timer spillt før jeg kan igjen prøve meg på fredagen neste uke

Bra jeg ikke la planer, og at funcom holder det de lover.

Mumlewhine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Nå har jeg sittet her å gledet meg i mange timer, så får man den beskjeden slengt i trynet. Lurer på hva jeg skal finne på de 3 neste timene. Alt var jo pakket og klart her, med øl og mat. Får vel starte 17. Mai feiringen da. :D

Lenke til kommentar

Er litt kjipt det her ja...spesielt for oss som også var i betan. Vi har nok friskt i minne hvor mange timer vi måtte vente før Funcom var klare.

At dem nå igjen bryter tiden er litt sårt, håper dem holder tiden denne gang og ikke bryter den også slik dem gjorde i open beta.

For da vet jeg at jeg ivertfall blir jævlig forbanna...hehe

Lenke til kommentar
Det er nå uansett bedre ta de venter 3 timer og gjør seg klare enn å ha servere som detter ned hele tiden.. hjelper lite at de er "oppe" da..

Mm, håper bare de er bedre enn blizzard på det der. Husker jeg satt å spilte expancion pack og plutselig var serveren nede og alt man hadde gjordt de siste 5 minuttene var forgjeves.

Lenke til kommentar
Det er nå uansett bedre ta de venter 3 timer og gjør seg klare enn å ha servere som detter ned hele tiden.. hjelper lite at de er "oppe" da..

Helt enig! Men Funcom har en tildens til å gi denne beskjeden gjærne 2 minutter over tiden som det egentlig skal starte....og dem gjorde akkurat det samme i open beta....3 ganger faktisk på samme dag.

Beta er beta så det er greit...men nå er det andre boller. Så dem burde jaggu holde kl 22:00 om dem ikke skal virkelig få en ræva start på AoC. Første inntrykket nå har nok allerede fått en liten bulk hos nye spillere.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...