Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg lurer litt på er om det finnes muligheter for å sette opp egne interface med addons og ekstra-funksjoner, slik man kan i WoW? Av de screenshotsa jeg har sett, synes jeg "combat text"-en er litt liten. Altså -28 osv., er det bare slik det er, eller er det muligheter for endring?

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer litt på er om det finnes muligheter for å sette opp egne interface med addons og ekstra-funksjoner, slik man kan i WoW? Av de screenshotsa jeg har sett, synes jeg "combat text"-en er litt liten. Altså -28 osv., er det bare slik det er, eller er det muligheter for endring?

Hei Arro ;)

Man kan endre på skriftstørrelse og fikse kanaler etc. i interfacet, men støtte for addons er ikke tilgjenglig for øyeblikket. De sier det skal bli mulig i en fremtidig patch.

Lenke til kommentar
Problemet med WoW var ikke bare spillserveren, men registreringsserveren. Her har jo Funcom gjort en genistrek slik at alle kan registrere seg lenge før.

Jeg husker jeg og kompisene mine fant en workaround med en gang, skrev HttpS istedenfor HTTP, og vips så funka regserveren fint :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...