slimtrophy6345 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 antiklimaks på antiklimaks sitter med armene ut og venter på mitt føste "login successful" og så treffer jeg veggen Lenke til kommentar
huron Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Herregud. Husker når wow ble langsert. Det gikk vel 4 timer før folk klarte å logge inn etter åpningen. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kanskje klokka til Funcom går feil? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 detta var vel ingen bombe? ;p 19:02!! og ingen login enda ;P Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 AoC-forumet er fortsatt nede for telling Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som gidder og ringe Erling og fortelle han at han har glemt og plugge i kabelen? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 En ting jeg lurer litt på er om det finnes muligheter for å sette opp egne interface med addons og ekstra-funksjoner, slik man kan i WoW? Av de screenshotsa jeg har sett, synes jeg "combat text"-en er litt liten. Altså -28 osv., er det bare slik det er, eller er det muligheter for endring? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gode greier, for jeg fant ut at ATI hadde lagt ut ny skjermkortdriver Lenke til kommentar
huron Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 AoC-forumet er fortsatt nede for telling Tror ikke det blir noe åpning før forumet er oppe å går. Lenke til kommentar
slimtrophy6345 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Problemet med WoW var ikke bare spillserveren, men registreringsserveren. Her har jo Funcom gjort en genistrek slik at alle kan registrere seg lenge før. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 En ting jeg lurer litt på er om det finnes muligheter for å sette opp egne interface med addons og ekstra-funksjoner, slik man kan i WoW? Av de screenshotsa jeg har sett, synes jeg "combat text"-en er litt liten. Altså -28 osv., er det bare slik det er, eller er det muligheter for endring? Hei Arro Man kan endre på skriftstørrelse og fikse kanaler etc. i interfacet, men støtte for addons er ikke tilgjenglig for øyeblikket. De sier det skal bli mulig i en fremtidig patch. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Viste dere at det er fysisk mulig å få i seg enn stor pepperbiff, fløte gratinerte poteter med peppersaus og stekt paprika/løk på 7 min ? Mens man har enn samtale med familien ? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som gidder og ringe Erling og fortelle han at han har glemt og plugge i kabelen? Hahah, greit! Sikkert utrulig stor pågang! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Må si jeg føler meg litt som Conan ser ut på det login bildet jeg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Problemet med WoW var ikke bare spillserveren, men registreringsserveren. Her har jo Funcom gjort en genistrek slik at alle kan registrere seg lenge før. Jeg husker jeg og kompisene mine fant en workaround med en gang, skrev HttpS istedenfor HTTP, og vips så funka regserveren fint . Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Utsatt med 3 timer. =/ Morsom du. Lenke til kommentar
edds Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Utsatt med 3 timer. =/ Morsom du. Jeg fikk ihvertfall beskjed om det av launcheren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå