Christeven Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Quests blir vil alltid bli gitt ved "snakking med questgiver" ja. Noe som du sier er mye mer givende enn "wall of text" metoden.Men når man er på sin 3de alt, er nok ikke snakkinga ideelt så håper de legger inn en mulighet til å få det som en tekstboks eller noe slikt i interface settings. man må jo ikke høre på alt heller, bare klikk på "svarene" i rask rekkefølge og les quest loggen etterpå. er det din tredje alt vet du nok hva du skal uansett. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er skal vistnok være en markering på minimappet som viser hvor man skal også. Så ofte trenger man ikke å høre/lese noe som helst for å klare oppdraget. Jeg kommer nok alikevel til å høre på alt for å leve meg litt inn i spillet og nyte det. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Funcom har da greid å rotet noe jævla med den 3 dager før spillinga også -.- Må laste ned 15gb den 20.mai så avinstallere og installere igjen når vi får spillet 23.mai, hva for no tull er dette? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Funcom har da greid å rotet noe jævla med den 3 dager før spillinga også -.-Må laste ned 15gb den 20.mai så avinstallere og installere igjen når vi får spillet 23.mai, hva for no tull er dette? det er jo ikke helt korrekt. Man kan starte nedlastingen av de 15. Gb'ene allerede den 17.mai . Så dersom du ikke benytter Pcen kontinuerlig så burde det være gode muligheter for å få dette til uten at det er masse "jobb" Dermed så er alt klart til den 20. mai. Om det er en behagelig løsning? - Nei det er det ikke, men hvis man ikke gidder så får man heller la være da. Det er sikkert en grunn til at Funcom har sett seg tvunget til å gjøre det på denne måten. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Funcom har da greid å rotet noe jævla med den 3 dager før spillinga også -.-Må laste ned 15gb den 20.mai så avinstallere og installere igjen når vi får spillet 23.mai, hva for no tull er dette? er vel to tråder om det Endret 31. mars 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er skal vistnok være en markering på minimappet som viser hvor man skal også. Så ofte trenger man ikke å høre/lese noe som helst for å klare oppdraget. Jeg kommer nok alikevel til å høre på alt for å leve meg litt inn i spillet og nyte det. Vetsje ka eg kan si og ikke si, men markeringen paa minimappet er gode greier, likevel er det vanskelig aa finne frem hvordan man kommer seg dit. Har selv strevd i over 1-2timer paa ene questen, maatte lese i betaforumet og herje paa for aa finne ut hvordan eg skulle klare det. Er mye aa sette seg inn i, noe som heldigvis vil skremme vekk CS noobsa som bare vil "eie". Folk er dessuten veldig hjelpsomme i chatten, eg har erfart 100 ganger i wow at om noen spor om hjelp saa gir folk feil koordinater/sted bare for aa kunne le av nooben som tar av til feil sted. Altsa gaar ikke an aa sporre om hjelp i wow uten at det blir en flamefest. Stemningen er AoC er episk i mine oyne, har samme folelsen som eg hadde naar eg provde wow, er saa utrolig artig aa kunne oppdage noe nytt, en hel verden. Forskjellen er at i AoC lever eg meg mer inn i historien. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Forskjellen er at i AoC lever eg meg mer inn i historien. Forhåpentligvis blir dette en generell trend. Jeg savner selv tiden da bare det å oppleve spill som Everquest og Ultima Online var nok, og folk var hjelpsomme og hyggelige. I den senere tiden har de fleste MMORPG-ene tilsynelatende utviklet seg til å bli én stor konkurranse uten mål og mening. Jeg respekterer raiding og har vært en aktiv raider selv, men det at alle valg skal ha bakgrunn i hva som i følge theorycrafting er best er en tendens jeg har veldig lite til overs for. I World of Warcraft blir opplever jeg ofte at nye spillere blir hånet og uthengt for å ikke vite relativt trivielle ting, i EVE Online ble jeg selv gjort til narr fordi jeg ikke umiddelbart visste at learning skills var de viktigste man kunne satse på og jeg møter tilsynelatende alltid på folk som skal kritisere andre for diverse mindre/større avgjørelser de har tatt. Jeg liker godt at AoC har tatt et litt mer laidback standpunkt med ting som 3D-dialoger rundt quests og genuin rollespilling. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Forskjellen er at i AoC lever eg meg mer inn i historien. Forhåpentligvis blir dette en generell trend. Jeg savner selv tiden da bare det å oppleve spill som Everquest og Ultima Online var nok, og folk var hjelpsomme og hyggelige. I den senere tiden har de fleste MMORPG-ene tilsynelatende utviklet seg til å bli én stor konkurranse uten mål og mening. Jeg respekterer raiding og har vært en aktiv raider selv, men det at alle valg skal ha bakgrunn i hva som i følge theorycrafting er best er en tendens jeg har veldig lite til overs for. I World of Warcraft blir opplever jeg ofte at nye spillere blir hånet og uthengt for å ikke vite relativt trivielle ting, i EVE Online ble jeg selv gjort til narr fordi jeg ikke umiddelbart visste at learning skills var de viktigste man kunne satse på og jeg møter tilsynelatende alltid på folk som skal kritisere andre for diverse mindre/større avgjørelser de har tatt. Jeg liker godt at AoC har tatt et litt mer laidback standpunkt med ting som 3D-dialoger rundt quests og genuin rollespilling. Jupp at folk lager roller i MMORPG er en sjeldenhet. Selv på RP servere. Virker som om spillene i sjangeren har blitt mye mer konkurranseorienterte enn de var før. Det blir spennende å se hva spillerne gjør ut av RP-PVP servertypen. Om det blir bare en gankfest som på alle andre PVP servere eller om spillerne gjør ting som faktisk sammenfaller med rollen sin. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 *Mine innlegg* Gleder meg! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg håper virkelig Funcom greier å lage dette spillet bra, så kanskje kan jeg endelig begynne å like MMO jeg også, for hittil har jeg ikke sett et eneste MMO som har motivert meg til å spille videre. I WoW likte jeg ikke questene eller fighting systemet, og akkurat det virker det som AoC har gjort mye bra med. Eneste jeg er redd for og har hørt, er at verdenen kan utforskes alt for lite og leder vei hele tiden, og det beskymrer meg litt Endret 31. mars 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Satt og skulle ønske at barene var drevet av mennesker, og de kunne leid botter til å selge ting da. Men at de tok inn nye varer, osv Altså at en bar var en tradepost da, og de kunne ta inn ting fra andre folk som tilbød det og det og selge det igjen fks eller noe. Hadde vært små fett Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Om noen hadde giddet å gjøre det hadde det blitt bra Men om det hadde blitt få overprisede varer siden bare noen få gadd dette hadde det ikke blitt så bra. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hva med oss som har Collector's Edition og "Drinking Cape" da? Vi får jo gratis drikke? Skulle det vært slik at vi får drikken gratis, samtidig som spilleren som selger får pengene sine? Eller skulle vi fått drikken, og spilleren ingenting? Begge ting hadde jo blitt feil, for om førstnevnte var riktig så kan jo venner osv avtale at de selger drikke til en sinnssyk pris, så kommer bare en med Collector's Edition å plukker den opp gratis. Og slik kan de jo "deale" med hver andre. Sistnevnte hadde jo vært helt idiotisk, om fyren som solgte drikka faktisk ikke får noe som helst, fordi en med Collector's Edition kjøpte.. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hva med oss som har Collector's Edition og "Drinking Cape" da?Vi får jo gratis drikke? Skulle det vært slik at vi får drikken gratis, samtidig som spilleren som selger får pengene sine? Eller skulle vi fått drikken, og spilleren ingenting? Begge ting hadde jo blitt feil, for om førstnevnte var riktig så kan jo venner osv avtale at de selger drikke til en sinnssyk pris, så kommer bare en med Collector's Edition å plukker den opp gratis. Og slik kan de jo "deale" med hver andre. Sistnevnte hadde jo vært helt idiotisk, om fyren som solgte drikka faktisk ikke får noe som helst, fordi en med Collector's Edition kjøpte.. For det første alle som er med i Clan of Conan får drinking cape, aka alle som signer seg opp for newsletter. For det andre, tror du det bare blir en type drikke i hele spillet? Bare når de diskuterer Drunken Brawling forteller dem at det er flere forskjellige typer drikke som gir forrskjellige effekter. Feks Vin gir mer smidighet, mens feks Øl gir mer styrke etc.. Så ikke gå ut med så bastante kommentarer når du ikke har lest deg opp på temaet.. Kan man feks gi drikken fra Drinking cape videre? sett lignende items der det ikke går i andre spill. Endret 1. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Bastant? Jeg stilte bare andre spørsmål rundt teamaet, om hvordan noe slikt kunne ha fungert siden mange faktisk vil ha "drinking cape" i spillet, hvor har jeg påstått noe som helst, eller vært bastant? Og etter hva jeg forstår så skal jo all drikke som selges i en bar (ergo fra en bartender) faktisk være gratis for folk med drinking cape, det gjelder vell da også uavhengig om det er øl eller vin? Vi drøftet jo bare en mulighet om at kanskje spillere kunne levere varer til baren, eller stå i baren å selge selv. Og jeg kom bare med noen tanker rundt det og hvorfor det kunne bli litt vanskelig når flere av oss har "drinking cape" Kan ikke helt se hvor jeg skal være så "bastant" Endret 1. april 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Nå må jeg først si når du skrev sistnevnte, trodde jeg du mente innlegget mitt, ikke andre setning fra han andre. Jeg forstår at Drinking cape fungerer på samme måte som andre lignende items i den sjangeren. Det er en "summon" knapp på kappen som summonere en øl etc til deg. Ikke at du får alt vendor drikke gratis. Så du må kjøpe andre typer drikke fra vendorer/spillere. Var det som var intrykket på det experiance i valhall hvertfall, under AoC presantasjonen. Der Erling.E hadde presantasjonen. Endret 1. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Ah, forstår.. Når jeg mente førstnevnte og sistnevnte så siktet jeg faktisk til starten av mitt eget innlegg Hvor førstnevnte var siktet til at jeg skrev "Vi får jo gratis drikke? Skulle det vært slik at vi får drikken gratis, samtidig som spilleren som selger får pengene sine?" og sistnevnte da siktet jeg til "Eller skulle vi fått drikken, og spilleren ingenting?" Men da er nå hvert fall det oppklart Endret 1. april 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) joa sant skjønner jo det Men de klarer å fikse en del ting, hadde klart å fikset dette også vet u Men kunne vært at du kunne begynt å bygget opp din egen butikk, som kjøp en tomt der du kunne begynne å bygge. Så klart var det npc barer osv For da måtte de som faktisk hadde en egen bar/vertshus and so on konkurert med at folk skulle gå til hans bar Og Drinking cape så kunne bareierne fått "litt" inntekt, altså at spillet ga han litt penger eller noe slikt når med med Drinking Cape kjøper. Sikkert en dårlig ide, men jeg hadde bare synes det hadde vært kult og det kunne blitt løst på mange forskjellige måter Endret 1. april 2008 av Symphony^ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Satt og skulle ønske at barene var drevet av mennesker, og de kunne leid botter til å selge ting da. Men at de tok inn nye varer, osv Altså at en bar var en tradepost da, og de kunne ta inn ting fra andre folk som tilbød det og det og selge det igjen fks eller noe. Hadde vært små fett vært dårlig butikk siden så mange hadde kommet for å slåss (PVP) og revet ned baren "min" hver natt. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 sålenge de ikke ødelegger inventaret er det jo bra butikk, for de drikker seg fulle på ditt alkohol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå