Juke Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 De som er i tvil om når vi kan begynne å spille kan jo bruke denne: http://www.timeanddate.com/worldclock/converter.html Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Prøvde også å bruke disse linkene dere prøver å vise men stemte lite da BETA kom ut, og var det også sommertid som dere prater om her, uansett... kommer nok til å logge meg på 18:00 får å få det testet. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) JEg er inne og lager char nå.. Edit: ops, fikk bare se serverlist + mulighet å lage char, men ved loading av char greiene fikk jeg beskjed om feil klient Endret 17. mai 2008 av Dr3as Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hvordan får folk til å prøve å logge seg inn? Får bare den mld om at patch server er nede. Ingen mulighet for å logge inn? Hvilket klient har dere? 1.0.2008.514 ? Endret 17. mai 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 JEg er inne og lager char nå.. Edit: ops, fikk bare se serverlist + mulighet å lage char, men ved loading av char greiene fikk jeg beskjed om feil klient samme her Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 JEg er inne og lager char nå.. Edit: ops, fikk bare se serverlist + mulighet å lage char, men ved loading av char greiene fikk jeg beskjed om feil klient samme her samme her Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kan de bare ikke gi ut patchen istedet for og sitte å ruge på den >_> Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 sånn jeg ser det er det slik: Serverne er åpent så man kommer in på spillet. Grunnen til at vi ikke får spilt er fordi vi ikke har den siste patch. siste patchen kommer 18.00 eller 19.00 vil jeg tro. Vis man ikke kommer seg in i spillet, når man bruke Ageofconan.exe fila så bør du bare vente å se. skal nok gå bra Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Venter... Registrerte min CE Key Pre-Order key fra Elkjøp, men ser bare følgende... Registered add-onsPre-order: The Killer Rhino and Early Access: Begins May, 17th 2008 Får jeg ikke de andre items før jeg får boksen ? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Venter... Registrerte min CE Key Pre-Order key fra Elkjøp, men ser bare følgende... Registered add-onsPre-order: The Killer Rhino and Early Access: Begins May, 17th 2008 Får jeg ikke de andre items før jeg får boksen ? De andre itemsene er linken mot din CE-key, som du ikke får før du har fått esken. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 fikk det slik her og. får sikkert resten når spillet havner i postkasen. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kjente det kriblet litt når jeg fikk logget inn å komme til create character siden Lenge siden jeg har vært så spent på et spill. Alltid morsomt å være med i et mmo helt fra starten av. Er som å stille til start i en maraton. Må vel begynne å bestemme meg for en server snart. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Må vel begynne å bestemme meg for en server snart. Astoreth, men den var ikke i listen enda. Backup er Ymir. Begge PvE. Ingen FFAPvP på meg gitt. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nå skjønner jeg ingen ting her. jeg patchet ferdig i stad logget inn. så introen. og kom til dit man kunne logge inn :S Og nå står den på downloading patch information igjen :S Hvorfor skjer dette? Noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 3 nye pvp servere. 1 av de er rase mot rase og gitt. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Nå skjønner jeg ingen ting her. jeg patchet ferdig i stad logget inn. så introen. og kom til dit man kunne logge inn :S Og nå står den på downloading patch information igjen :S Hvorfor skjer dette? Noen andre som opplever det samme? Det kommer en patch til før de åpner, patchservern er tatt ned for å legge til denne - derfor får du den meldingen. Endret 17. mai 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Må vel begynne å bestemme meg for en server snart. Astoreth, men den var ikke i listen enda. Backup er Ymir. Begge PvE. Ingen FFAPvP på meg gitt. Samme her Men hvilken server det blir er ett fett for meg. Crom frister mest, men tipper den blir overbefolket Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er vel flere tråder om dette nå. Hver gang du starter AoC sjekker spillet patchserveren om du har rett klient. Har du ikke oppdaterer de og starter introen og spillet som vanlig. Nå har funcom tatt ned patch serveren, klienten får ikke kontakt og blir dermed stående slik vi ser den nå. Alt ordner seg så snart FC fyrer igang patchserveren igjen, forhåpentligvis med den siste biten vi trenger før vi vandrer inn i Hyboria. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nå er patch-serveren oppe i allefall. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Patchserver oppe Endret 17. mai 2008 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå