Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å gå til anskaffelse av AoC:HA, men jeg lurer litt på hvor mye tid man må legge inn i et slik spill for at det skal ha noen mening å være abonnent.

 

Det siste MMO-spillet jeg prøvde var EverQuest, så jeg antar at det har skjedd noen ting på MMO-fronten siden den tid.

 

Sjangeren har utviklet seg såpass at du i utgangspunktet vil være i stand til å ha en heftig opplevelse selv om du bare klokker inn et par timer i uka. Det er dog ikke å legge skjul på at det blir morsommere jo mer du spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okay takk for svar. Kunne noe gitt ut en fungerende link til windows vista SP1 skal laste ned i morra da : ) by the way hvor stor er den? er den komplisert å innstalere for en som har ca like mye peiling på data som bestefaren sin :p?

 

veldig enktelt. du går på Windowsuppdate(finner du i kontrol panel)

Så leter du etter service pack 1.

vis den ikke er der må du instalere alle de andre oppdateringene.

 

Ellers er det veldig enelt. du trykke install på install så skjer alt egenltig veldig automatisk.

Lenke til kommentar
Tror at jeg endlig har klart å lage en build som går ann å spille med for Hox nå. Kan ikke vente til å prøve ut AoC nå.

 

Er 100 % sikker på at du forandrer minst 5 ting. når du begynner å spille ut ser du hva du liker å bruke å hva du føler er bra.

Har selv satt opp en "basic" feat tree, men skal teste omtrent alle skillsa

Lenke til kommentar
Tror at jeg endlig har klart å lage en build som går ann å spille med for Hox nå. Kan ikke vente til å prøve ut AoC nå.

 

Er 100 % sikker på at du forandrer minst 5 ting. når du begynner å spille ut ser du hva du liker å bruke å hva du føler er bra.

Har selv satt opp en "basic" feat tree, men skal teste omtrent alle skillsa

Helsike, har dere planlagt så langt alt? Jeg har holdt meg langt unna alle trailere, all info om classes og alt som kan tenkes for å kunne oppleve at alt er nytt og spennende når jeg logger inn for første gang. Gjorde feil med wow der jeg visste alt jeg skulle fra første sekund =\ Jæla beta.

 

Nå håper jeg patcheservre kommer opp snart :)

Lenke til kommentar
Tror at jeg endlig har klart å lage en build som går ann å spille med for Hox nå. Kan ikke vente til å prøve ut AoC nå.

 

Er 100 % sikker på at du forandrer minst 5 ting. når du begynner å spille ut ser du hva du liker å bruke å hva du føler er bra.

Har selv satt opp en "basic" feat tree, men skal teste omtrent alle skillsa

Helsike, har dere planlagt så langt alt? Jeg har holdt meg langt unna alle trailere, all info om classes og alt som kan tenkes for å kunne oppleve at alt er nytt og spennende når jeg logger inn for første gang. Gjorde feil med wow der jeg visste alt jeg skulle fra første sekund =\ Jæla beta.

 

Nå håper jeg patcheservre kommer opp snart :)

 

Syntes det er greit å vite hva man møter.

Lenke til kommentar
Helsike, har dere planlagt så langt alt? Jeg har holdt meg langt unna alle trailere, all info om classes og alt som kan tenkes for å kunne oppleve at alt er nytt og spennende når jeg logger inn for første gang. Gjorde feil med wow der jeg visste alt jeg skulle fra første sekund =\ Jæla beta.

 

Har ikke planlagt noe untatt alkoholen , tar det som det kommer , eneste jeg vet er at jeg skal starte på Wildsoul .

Lenke til kommentar

12 x 1.5 liter Cola står kaldt

24 bokser med Heineken står kaldt

24 bokser battery står kaldt

4 poser potetgull ligger foran meg på skrivepulten

Vikinghjelmen fra Brio er på hodet

Frysern er full av grandis og hold-it

A4-notatblokka foran meg er full av questnotes og "leveling"-guide

Teamspeak servern er oppe

Guildsiten er oppe

Server er valgt

 

2 timer og 16 min til Champagnen sprettes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...