Loeve Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg vurderer å gå til anskaffelse av AoC:HA, men jeg lurer litt på hvor mye tid man må legge inn i et slik spill for at det skal ha noen mening å være abonnent. Det siste MMO-spillet jeg prøvde var EverQuest, så jeg antar at det har skjedd noen ting på MMO-fronten siden den tid. Sjangeren har utviklet seg såpass at du i utgangspunktet vil være i stand til å ha en heftig opplevelse selv om du bare klokker inn et par timer i uka. Det er dog ikke å legge skjul på at det blir morsommere jo mer du spiller. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) @Nitrius: Hah... jamen daså... Endret 17. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Okay takk for svar. Kunne noe gitt ut en fungerende link til windows vista SP1 skal laste ned i morra da : ) by the way hvor stor er den? er den komplisert å innstalere for en som har ca like mye peiling på data som bestefaren sin ? veldig enktelt. du går på Windowsuppdate(finner du i kontrol panel) Så leter du etter service pack 1. vis den ikke er der må du instalere alle de andre oppdateringene. Ellers er det veldig enelt. du trykke install på install så skjer alt egenltig veldig automatisk. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Den er vel på 720 mb eller noe. Jeg anbefaler å installere den. Introen til AoC (og crysis for den del) går mye glattere. Så det har en effekt hvertfall. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kjører spillet bedre med SP3 til XP også? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Tviler... SP3 er jo bare alt av patcher i ett. Uten noe endring. Det vil jo sikkert gi effekt hvis du mangler noen af patchene da ! Beklager hvis jeg formulerer som enn idiot. Endret 17. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tror at jeg endlig har klart å lage en build som går ann å spille med for Hox nå. Kan ikke vente til å prøve ut AoC nå. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tror at jeg endlig har klart å lage en build som går ann å spille med for Hox nå. Kan ikke vente til å prøve ut AoC nå. Er 100 % sikker på at du forandrer minst 5 ting. når du begynner å spille ut ser du hva du liker å bruke å hva du føler er bra. Har selv satt opp en "basic" feat tree, men skal teste omtrent alle skillsa Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Den er vel på 720 mb eller noe. Jeg anbefaler å installere den. Introen til AoC (og crysis for den del) går mye glattere. Så det har en effekt hvertfall. Lastet ned SP1 til Vista idag. Var, hos meg iværtfall, bare 120mb. Synes det var litt lite. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det kommer sikkert ann på hvor mange patcher du hadde fra før av osv.. Min var hvertfall mer enn 120. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Litt rart tilfelle jeg har her nå. Da jeg åpner spillet fra Mappa funcom så kommer jeg rett til logg in. Da jeg åpner fra snarvei, som man finner i mappa mediacenter, så kommer det downloading patch information Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 min AgeOfConan.exe går rett inn på Age of Conan nå (gikk før inn på patcher), og den har en "dos boks" som viser eventuelle feilmeldinger. hvis jeg går inn på ConanPatcher.exe står jeg fast på "Downloading Patch Information..." Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hvor mange kommer til å hakke på login 18.59 ? Endret 17. mai 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Så er jo 18:59 bare ett minutt unna, da... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Skal vi spille ilag Kim? Starter du også? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tror at jeg endlig har klart å lage en build som går ann å spille med for Hox nå. Kan ikke vente til å prøve ut AoC nå. Er 100 % sikker på at du forandrer minst 5 ting. når du begynner å spille ut ser du hva du liker å bruke å hva du føler er bra. Har selv satt opp en "basic" feat tree, men skal teste omtrent alle skillsa Helsike, har dere planlagt så langt alt? Jeg har holdt meg langt unna alle trailere, all info om classes og alt som kan tenkes for å kunne oppleve at alt er nytt og spennende når jeg logger inn for første gang. Gjorde feil med wow der jeg visste alt jeg skulle fra første sekund =\ Jæla beta. Nå håper jeg patcheservre kommer opp snart Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tror at jeg endlig har klart å lage en build som går ann å spille med for Hox nå. Kan ikke vente til å prøve ut AoC nå. Er 100 % sikker på at du forandrer minst 5 ting. når du begynner å spille ut ser du hva du liker å bruke å hva du føler er bra. Har selv satt opp en "basic" feat tree, men skal teste omtrent alle skillsa Helsike, har dere planlagt så langt alt? Jeg har holdt meg langt unna alle trailere, all info om classes og alt som kan tenkes for å kunne oppleve at alt er nytt og spennende når jeg logger inn for første gang. Gjorde feil med wow der jeg visste alt jeg skulle fra første sekund =\ Jæla beta. Nå håper jeg patcheservre kommer opp snart Syntes det er greit å vite hva man møter. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Helsike, har dere planlagt så langt alt? Jeg har holdt meg langt unna alle trailere, all info om classes og alt som kan tenkes for å kunne oppleve at alt er nytt og spennende når jeg logger inn for første gang. Gjorde feil med wow der jeg visste alt jeg skulle fra første sekund =\ Jæla beta. Har ikke planlagt noe untatt alkoholen , tar det som det kommer , eneste jeg vet er at jeg skal starte på Wildsoul . Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 12 x 1.5 liter Cola står kaldt 24 bokser med Heineken står kaldt 24 bokser battery står kaldt 4 poser potetgull ligger foran meg på skrivepulten Vikinghjelmen fra Brio er på hodet Frysern er full av grandis og hold-it A4-notatblokka foran meg er full av questnotes og "leveling"-guide Teamspeak servern er oppe Guildsiten er oppe Server er valgt 2 timer og 16 min til Champagnen sprettes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå