Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men folkes hvor viktig er det egentlig og innstalere windows vista service pack? det står jeg burde det, men er usikker på om jeg gidder asså. vil jeg ikke klare å kjøre spillet uten på en pc med.

 

amd atlon 64 2x dual core 6000+ 3000 ghz

3071 ram

8600 grafikk kort med 512-520 ram.

 

målsetningen min er bare å klare low-normal.

men er jeg da avhengig av service pack 1 s om jeg ikke har? conan anbefale meg det.

Lenke til kommentar
Men folkes hvor viktig er det egentlig og innstalere windows vista service pack? det står jeg burde det, men er usikker på om jeg gidder asså. vil jeg ikke klare å kjøre spillet uten på en pc med.

 

amd atlon 64 2x dual core 6000+ 3000 ghz

3071 ram

8600 grafikk kort med 512-520 ram.

 

målsetningen min er bare å klare low-normal.

men er jeg da avhengig av service pack 1 s om jeg ikke har? conan anbefale meg det.

 

 

usikker på hvor viktig det er. men hvorfor vill du ikke ha servicepack?

Lenke til kommentar
Men folkes hvor viktig er det egentlig og innstalere windows vista service pack? det står jeg burde det, men er usikker på om jeg gidder asså. vil jeg ikke klare å kjøre spillet uten på en pc med.

 

amd atlon 64 2x dual core 6000+ 3000 ghz

3071 ram

8600 grafikk kort med 512-520 ram.

 

målsetningen min er bare å klare low-normal.

men er jeg da avhengig av service pack 1 s om jeg ikke har? conan anbefale meg det.

 

Lurer også litt på det der. Har lest at noen har opplevd at spillet stopper og at maskinen går ut i windows. Er vist noe memory leak, og etter at de installerte SP1 hjalp det på problemet. Håper bare ikke det er tilfellet, orker ikke begynne noen installering så kort tid før releasen!

Lenke til kommentar

Er det kun hos meg at det åpnes ett windows command vindu hvor det står "universe is a live universe" (eller noe sånt) Når de starter age of conan ?

 

 

Forresten. Noen som kan fortelle meg hvilken versjon de har av age of conan ? (patchen)

Antar det er den som står neders i age of conan patcher vinduet.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...