ZealD Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kommer det til å ble en slags auction house lignende handels sted? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, Tradeposts. Disse har derimot ikke bidding, kun "buyout". Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Slepper det der bidding tullet. Herleg. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Like greit med kun buyout. Brukte nesten aldri bidding i WoW. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er det sånn at alle kan drepe alle? Fordi du kommer jo til å møte på folk ganske ofte, kan jeg plutselig drepe han? Det blir vel litt kjipt på en måte ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er kun hvis du velger å spille på en PvP (Free-for-all) server, du har Normal (PVE) servere osv.. også Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 k, men jeg kommer nok til å spille på en PvP server For det er morro etter vært, men bare meg som ser det kan bli missbrukt litt? Altså de som forhåndsbestiller det, kommer i level 10 eller noe. De som spiller mye ( vet ikke hvor lang tid det tar å levle, men bare sier noe) SÅ står de og bare vente på sykt mange level 1 og 2 folk og slakter dem. Noen som vet om det er faktisk sånn det er lagt opp? Og kan noen forklare de forskjellige klassene? Er keen på å være Pil og bue dude ^^ Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Her en ganske grei forklaring på klassene: AoC Wiki Noen som vet om det kommer til å bli noen fordeler for å velge en spesiell rase? Som i WoW, da kan nelfs få shadowmeld, og forskjellige raser får mer resistant til Nature, Arcane osv. Raser i AoC: Aquilonians Cimmerians Stygians Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 De første 20 levelene gjøres hovedsakelig i en "natt modus" som er singleplayer, altså du er i verdenen uten noen andre spillere, altså som singleplayer. Men du har chatten osv så du kan snakke med andre spillere, og du kan når som helst bytte over til "dag modus" da er du online og i samme verden som alle andre som er i "dag modus" Når du har nådd level 20 bærer det ut i den "virkelige verden", da er 100% online, og natt og dag byttes synkront med serverens tid. Av den grunn blir det nok ikke så mye ganking av low levels, du har nådd level 5 før du i det hele tatt kommer deg til Tortage og møter andre spillere også. Og spillere som forlater start området når de har nådd level 20 kan så vidt jeg vet ikke vende tilbake. Funcom har også implementert et "bounty system" som gjør slik at om du driver å ganker low-levels vil du få en vakter som vil stadig drive å drepe deg når du nærmer deg dem osv.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Her en ganske grei forklaring på klassene:AoC Wiki Noen som vet om det kommer til å bli noen fordeler for å velge en spesiell rase? Som i WoW, da kan nelfs få shadowmeld, og forskjellige raser får mer resistant til Nature, Arcane osv. Raser i AoC: Aquilonians Cimmerians Stygians Nope, alle raser er like når det kommer til attributes, skills osv.. Eneste forskjellen er på hvilke valg du har når du skal bestemme utseende, og hvilken by du hører til. Det skal også nevnes at noen klasser bare kan spilles med enkelte raser osv.. Utover det er det ingen forskjell Alle starter også på samme området, uavhengig av hvilken rase du velger. Men veien til level 20 og destiny questene blir annerledes utifra hvilken klasse du velger, Arch gruppene Rogue, Mage, Priest og Warrior har en egne questlines. Så de første 20 levelene er ikke kliss like uansett hva du måtte rolle Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Utover det er det ingen forskjell Alle starter også på samme området, uavhengig av hvilken rase du velger. Det stemmer at alle starter på samme området. Men når man er ferdig med de første 20 levlene, så vil man begynne i hver sitt land, basert på hvilken rase man valge. Så en Cimmerianer vil på level 20 komme til Broken Leg Glen i Cimmeria. Mens en Stygian vil komme til Khemi i Stygia. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Når du har nådd level 20 bærer det ut i den "virkelige verden", da er 100% online, og natt og dag byttes synkront med serverens tid. Noen som har fått med seg om døgnene i spillet tilsvarer virkelighetens (type WoW), eller om de er kortere (som i LoTRO, hvor et døgn in-game er ca. tre timer i virkeligheten), forresten? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Syns jeg kan huske å ha lest at et døyn skal være ca 5 timer, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noen som har noe informasjon regarding arenaspill i end-game? Jeg ville nesten trodd, hvertfall så håper jeg på det, at det blir noe slikt..? Er jo ufattelig underholdende, og kan ikke si jeg skal klage på at de plagierer andre spill hvis de inkluderer det... Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Blir det noe ala Heartstone? Endret 29. mars 2008 av Del1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Blir det noe ala Heartstone? vet ikke, men regner med at det blir noe lignende. noen som vet om det er små games i AOC? f.eks terning spill og andre bar spill som players kan bruke pengene sine på. hadde vært morro. etter tapt et par runder så kunne du klikke å banke løs på alt og alle der inne (bar slagsmål), beskylde mot spiller for å jukse osv. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Blir det noe ala Heartstone? ja, det heter path of asura Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Drunken Brawling You will proceed to one of the designated taverns, get drunk out of your mind, and take wild, drunken swings at friends and foes alike. Litt meir info om PvP http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;selected=1094 Og om Player-versus-player siege warfare http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...mp;func_id=1923 Endret 30. mars 2008 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Vil oppdragene hele veien til 80 vaere paa samme maate som til level 10, der du snakker med questgiveren? Det var innmari kult, endelig klarer eg sette meg inn i historien og leve meg inn i quester. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Quests blir vil alltid bli gitt ved "snakking med questgiver" ja. Noe som du sier er mye mer givende enn "wall of text" metoden. Men når man er på sin 3de alt, er nok ikke snakkinga ideelt så håper de legger inn en mulighet til å få det som en tekstboks eller noe slikt i interface settings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå