Gå til innhold

Trenger Hjelp til ny gaming PC

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg har tenkt å kjøpe en ny stasjonær PC fordi min gamle begynner å råtne fra insiden, og jeg trenger hjelp til å finne ut av hvilken.

Prisen skal være fra rundt 10k til 13k kr, men jeg vil helst ikke lage den selv fordi jeg har ikke mye peiling på PC laging etc.

Det skal være en solid gaming PC som kan holde i mange år, og jeg vil ha mest mulig for pengene.

Noen som kunne komme med noen forslag? Ville vert supert :)

PS; Hvis det er bedre å "lage" den selv på noen måter, kom med et forslag om hvordan jeg kan gjøre det da :) kanskje noen butikker kan gjøre det eller noe hehe.

Ja, som dere kan høre er jeg uærfaren ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg ser at Dinside.no skal ha sin 10.000,- stasjonær test igjen i neste uke, så det kan være en god idè å vente på den (og eventuelt forandre/legge til for å få den PC-en du ønsker). De pleier i min erfaring å være ganske kostnadsbesparende, og maskinene leveres ferdig bygget.

Lenke til kommentar
Vel, jeg ser at Dinside.no skal ha sin 10.000,- stasjonær test igjen i neste uke, så det kan være en god idè å vente på den (og eventuelt forandre/legge til for å få den PC-en du ønsker). De pleier i min erfaring å være ganske kostnadsbesparende, og maskinene leveres ferdig bygget.

Aha. Så det oppdateres altså? ^^ Har ventet på update siden septembed 2007

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...