Boomerang Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Slike tabletter kan være farlige. Man har godt av å bli fyllesjuk om man ikke har drukket ansvarlig. Hvis man bare merker de positive effektene av fyll, kan man fort være ute og kjøre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Slike tabletter kan være farlige. Man har godt av å bli fyllesjuk om man ikke har drukket ansvarlig. Hvis man bare merker de positive effektene av fyll, kan man fort være ute og kjøre.Weehay! Samme personen som skriver en guide mot fyllesjuke kommer nå og klager (i sin egen tråd) på at tabletter som fjerner fyllesyke gkan være farlig pga virkningen. Det går an å bruke hodet når man skal ut og drikke selv om man har kjøpt seg pulver/tabletter for å unngå å bli fyllesyk Flere tips (som er mer rettet mot fyllesyke enn mot fyll): 1. Multivitamin når du legger deg. 2. Zyrtec (antihistaminer) før du drar ut på byen. Særlig zyrtec har en veldig god virkning. Multivitaminene tar man for å gå kroppen tilbake de vitaminene man har pissa ut på fylla. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg tror jeg holder meg til å knipse zyrtec (e.a. allergitabletter). Planlegger jeg storfyll, tar jeg en før jeg begynner å drekka, en når jeg kommer hjem og er jeg fortsatt uggen, en når jeg våkner. Ellers er jeg med på å fylle vomma med mat før man starter å drikke / mens man drikker, samt å drikke et større glass vann før man kvelder. Jeg er sjelden fyllesyk lenger, etter at jeg begynte å gjøre dette. Etter kosefyll holder det stort sett med vann og zyrtec før jeg kvelder. edit: Ha ha, Zethyr. Zyrtec ftw ^^ Endret 28. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Slike tabletter kan være farlige. Man har godt av å bli fyllesjuk om man ikke har drukket ansvarlig. Hvis man bare merker de positive effektene av fyll, kan man fort være ute og kjøre.Weehay! Samme personen som skriver en guide mot fyllesjuke kommer nå og klager (i sin egen tråd) på at tabletter som fjerner fyllesyke gkan være farlig pga virkningen. Det går an å bruke hodet når man skal ut og drikke selv om man har kjøpt seg pulver/tabletter for å unngå å bli fyllesyk Flere tips (som er mer rettet mot fyllesyke enn mot fyll): 1. Multivitamin når du legger deg. 2. Zyrtec (antihistaminer) før du drar ut på byen. Særlig zyrtec har en veldig god virkning. Multivitaminene tar man for å gå kroppen tilbake de vitaminene man har pissa ut på fylla. Poenget med mine tips er jo at de motvirker fyllas uheldige påvirkning på kroppen. En tablett er bare smertelindrende. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Poenget med mine tips er jo at de motvirker fyllas uheldige påvirkning på kroppen. En tablett er bare smertelindrende. Tablettene økte forbrenninga od div andre ting, de er ikke smertestillende. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Poenget med mine tips er jo at de motvirker fyllas uheldige påvirkning på kroppen. En tablett er bare smertelindrende.Du er langt ute på bærtur. Les litt om f.eks. antihistaminer. Zyrtec før man drar på byen har ingen smertelindrende effekt, det motvirker kun noe av herjinga alkoholens nedbrytningsprodukter gjør i kroppen. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 For det første var det pulver for det andre var det bare natur produkter, som salt sitron og diverse andre ting,.Det smakte rett og slett saltvann med sur sitronsmak. Og en beisk ettersmak. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva med å aldri bli full? Slutt å bruk sosial doping Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Where's the fun in that? ;P Lenke til kommentar
JimL Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Drikker 1-1,5 liter vann før jeg sovner og 1-1,5 liter vann kl 5-6 om morran når jeg våkner og må på dass. Klokka 10-11 når jeg våkner da er alt godt som gull, hoppe i dusjen og hive innpå en iskald colaboks etterpå så er alt bare velstand Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 1 liter med melk løser alt. Du kommer nesten ikke til å kjenne noe dagen etterpå. Kalorier trenger du heller ikke å bekymre deg for, du har antagelig kalorioverskudd på 5000 kcal fra før av, så 1000 til gjør ingentingen. Visst det ikke er tilfelle justerer du bare ned på melkemengda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hmm. Interessant, jeg får nok melk når jeg drikker, kan jo være interessant å helle i meg en liter før jeg kvelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå