2ball_ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) ja, jeg lurer på hva som er å anbefale her... grunnen til at jeg spørr er at jeg må enten ha trådløst eller lange ledninger som kan limes i tak/på vaegg. grunnen til dette er at døren til rommet helst skal åpnes.. men vil trådløse høytalere minske lydkvalitet mye? takker for svar.. Mvh. 2ball(s) Endret 27. januar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 ja, jeg lurer på hva som er å anbefale her...grunnen til at jeg spørr er at jeg må enten ha trådløst eller lange høytalere som kan limes i tak/på vaegg. Lange høytalere som kan limes på veggen... Røyka sokka dine eller? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) ja, jeg lurer på hva som er å anbefale her...grunnen til at jeg spørr er at jeg må enten ha trådløst eller lange høytalere som kan limes i tak/på vaegg. Lange høytalere som kan limes på veggen... Røyka sokka dine eller? lol! omfg..sorry det skal seff være lange LEDNINGER... men det er sont som skjer..ofte i mitt tilfelle Endret 27. januar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå