AvidGamer Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Noen som kjenner til noe bra CPU+Ram overvåknings prog som er gratis for Windows XP? Og som helst har loggs over aktiviteter. Den må være svært lite resurs krevende. Endret 26. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som kjenner til noe bra CPU+Ram overvåknings prog som er gratis for Windows XP? Og som helst har loggs over aktiviteter. Logg over aktivetetene til CPU & RAM ..... ??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 HWmonitor lettvekts er overvåkning, men tror ikke den logger... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Testet det programmet og det var ikke helt det jeg er på jakt etter. Trenger noe ala Windows Task Manager viser under "Performance" fanen. Bare at den holder logg. Jeg har en server som jeg har problemer med, og jeg vil se hvor mye stress den er under i visse tider av døgnet...derfor trengs en logg funksjon siden jeg kan ikke sitte og se på hele dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har en server som jeg har problemer med... Øh... har du en Win 2003 Server kan du ta [start]->[Run]->perfmon->[Enter]. (eller Kontrol panel->Administrative tasks->Performance) Det kan settes opp til å logge. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Nei, bruker Windows XP, men den fantes der og. Kult takker! Endret 30. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå