Empire of the Sub Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Heisann! jeg prøvde nettopp å overklokke prosessoren littegran via FSB og slikt i BIOS. Pcen startet fint opp, men rett før "Windows XP Loading Screen" kommer opp, står pcen still med en liten strek blinkende øverst i venstre hjørne. Jeg tenkte jo at det selfølgelig ville fungere når jeg satt instillingene tilbake på plass, men neida. Fortsatt er det slikt, den lille streken oppi venstre hjørne, og ingenting skjer. Hva pokker skal jeg gjøre? Jeg har resatt bios, er det noe jeg kan gjøre i det hele tatt ?! Mvh Jhj Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 hvor mye prøvde du å overklokke og hva slags hardware har du? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Edit! Det fungerer nå. Måtte ta ut batteriet i en lengre periode, men nå er alt tilbake i bra tilstand. Jeg har ABIT-BD 7 Raid hovedkort Pentium 4 "Northwood" Intel Pentium 2.0ghz 1x TwinMos PC2700 512MB CL2.5 1x TwinMos PC3200 1024MB CL3.0 GeForce 7800GS 256MB Vil veldig gjerne få overklokket prosessoren min litt. er det noen andre måter å gjøre det på enn manuelt i bios? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 det er mest sannsynlig 512mb pc2700 brikka di som holder deg tilbake. den er kon godkjent for 333mhz. og siden det er twinmos så kan du ikke forvente at den overklokker noe spesielt heller. med mindre det er en BH-5 brikke. ta å les litt mer rundt overklokking på forumet. det er en ganske bra guide her, og masse folk som har spurt om det samme tidligere. når du har fått mer kunnskap rundt dette og kanskje testa litt mer, så kan du spørre igjen for tips og råd dersom du ikke får det til slik du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå