Argusblikk Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei alle sammen Jeg har en kamerat som presterte å falle i myra (lang historie ) med sin nykjøpte nokia 5300, som selvfølgelig ikke fungerte etter på. Den ble sendt inn til rep, men de klarte ikke å få den til å funke så det ble bestemt at det lønte seg å kanste den. Derfor har han nå tenkt til å kjøpe en ny telefon, men han vil helst beholde abonnementet "Telenor fri20". Er det mulig å kjøpe ny telefon og "bygge på" bindingstiden (er cirka 5-6 måneder igjen)? Tips om greie telefoner som koster under 300 kroner bundet til fri20 mottas med takk Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei alle sammen Jeg har en kamerat som presterte å falle i myra (lang historie ) med sin nykjøpte nokia 5300, som selvfølgelig ikke fungerte etter på. Den ble sendt inn til rep, men de klarte ikke å få den til å funke så det ble bestemt at det lønte seg å kanste den. Derfor har han nå tenkt til å kjøpe en ny telefon, men han vil helst beholde abonnementet "Telenor fri20". Er det mulig å kjøpe ny telefon og "bygge på" bindingstiden (er cirka 5-6 måneder igjen)? Tips om greie telefoner som koster under 300 kroner bundet til fri20 mottas med takk Tror han kanskje må betale en liten sum for å låse den opp for den er låst, hvis telenor er litt greie så sletter de abonomentet og han kan velge fritt. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 tror du må vente til bindings tiden er gått ut, me vet ikke helt.. Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du kan "bygge på" bindingstiden tidligst i den 11" måneden av bindingstiden,så inntil da må du nok kjøpe telefoner til full pris! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er ikke mulig å bygge på bindingstiden, enten må han stå ut de resterende månedene, eller så må han si opp abonnementet og rebinde seg. Fri20 er heller ikke et abonnement som gir så fryktelig mye spons, så hvis jeg var han ville jeg kjøpt meg en telefon til fullpris (gjerne låst), og byttet til Fri Fiks nå bindinger er gått ut, hvis det abonnementet fortsatt eksisterer da. Tips til en billig telefon kan være Nokia 1208. Da får du en telefon uten kamera eller MMS, men om planen var å betale cirka 300,- kan man heller ikke forvente mer (1208 koster rundt 350,-). Derimot så har 1208 fargeskjerm og lommeykt. Går man litt opp i pris til en Nokia 1650 får man ikke lommelykt, men radio i stede som for mange sikkert er vel så greit. 1650 koster rundt 400,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå