Boomerang Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Må ha nye kontaktlinser nå, og ser at det er mye billigere å handle på nett. Men hvor er det billigst? Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mine linser er klart billigst å kjøpe i butikk. Jeg bruker 1-day Acuvue og har ikke funnet noe sted på nettet der det er billigere enn hos Brilleland. (Jeg har ikke linseabonnement.) Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Prøv på www.lenses4net.com eller www.lensway.no Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis noen vet om billigere dagslinser enn dette vil jeg gjerne vite om det. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis noen vet om billigere dagslinser enn dette vil jeg gjerne vite om det. Jeg fant http://www.shopping4net.com/no/Kontaktlins...s-1-Day-90p.htm . Men er det like god kvalitet? Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Selvfølgelig, kvaliteten er helt lik (så lenge du velger akkurat den samme linsen du ellers ville fått av optiker). Kontaktlinser er medisinske produkter, så det er ikke tillatt å gjøre endringer i kvaliteten eller oppbygningen. Grunnen til at det er billigere å bestille fra nettbaserte butikker er at de sparer kostnader med å ha egne butikker, gjerne betjener mange land samtidig og noen slipper også unna mva ved å sende produkter verdt under 200-kronersgrensen fra utlandet. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Selvfølgelig, kvaliteten er helt lik (så lenge du velger akkurat den samme linsen du ellers ville fått av optiker).Kontaktlinser er medisinske produkter, så det er ikke tillatt å gjøre endringer i kvaliteten eller oppbygningen. Grunnen til at det er billigere å bestille fra nettbaserte butikker er at de sparer kostnader med å ha egne butikker, gjerne betjener mange land samtidig og noen slipper også unna mva ved å sende produkter verdt under 200-kronersgrensen fra utlandet. Jeg mente om disse linsene er gode i forhold til mer kjente merker. Har aldri hørt om dette før. De var en god del billigere enn alt jeg tidligere har sett, og man får jo ofte det man betaler for. Samtidig betaler man også litt for merket, så det er ikke godt å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå