Boomerang Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 På nyttårsaften ble det vel 3-4 pils og litt snylting på sprit fra andre. Kan ha det gøy selv med beskjedent alkoholinntak =) Snylting er umoralsk. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg tør å påstå at jeg ikke har vært full på ett år. Men gå helt uten å drikke alkohol i det heletatt... kan gjerne gå 6 mnd uten at jeg merker det engang. Er ikke så glad i å feste og drikke nå som jeg har samboer. Om jeg skal på fest drikker jeg litt for syns skyld Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg gikk uten å være full i 4 uker etter en operasjon. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 holdt meg unna alkohol i 8 mnd. dette var mens jeg var 21 år. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 lengste er 6mnd , som er nå. Men har en 6pack carlsberg på glass i kjølen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå