Gå til innhold

Hva er det lengste du har gått uten å drikke alkohol (før du begynte)?

Boomerang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg ikke akkurat hatt telling på, men den lengste perioden var nok fra første alkoholinntak og til neste. Tror det gikk 5 mnd kanskje. Men har aldri vært noen stor alkoholdrikker, og i dag kan det også gå litt tid mellom hver gang. Kommer mye an på hva som dukker opp, og hvor mye penger jeg har.

Lenke til kommentar

Mye jobb og intens sparing har gjort at jeg drikker kanskje en gang i måneden, og når jeg da drikker så er det beskjedent med mindre jeg har en anelse om hvor jeg skal sove. Det å gå gatelangs i flere timer uten å ane hvor jeg er eller har vært savner jeg ikke særlig mye, så ender jeg opp med en taxiregning på 5-600 kroner, minst, hvis jeg ikke er heldig og en pirat stopper opp og jeg slipper unna med halvparten. Men har jeg kontrollen kan det fortsatt bli heftig. Jeg har ikke noe imot alkohol, men å gå på kjempesmell holder jeg meg unna. Er i en periode der jeg prioriterer annerledes bare, alle har vel vært der.

På nyttårsaften ble det vel 3-4 pils og litt snylting på sprit fra andre. Kan ha det gøy selv med beskjedent alkoholinntak =)

Endret av Insty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...