stoolman Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Vel.. dette begynte som noe jeg ikke er veldig kjent for.. En tålmodighetsprøve.. Bare tanken på å kjøre skjermkort på luft er vanligvis ikke noe som gir gode resultater.. men denne gangen skal jeg ikke klage.. har gjort meg masser av erfaringer i forhold til benching med mer enn ett kort... Første run havnet på 33100 poeng i 05, og siden har jeg jobbet meg oppover. Denne gangen har jeg brukt min Overklokk cascade, og måtte derfor nøye meg med 5,5 GHz. Skjermkortene ble kjørt på luft, men når man bencher i garasjen, og det er -1 ute, samt at man bruker tilsammen 4 delta vifter, så blir det aldri veldig varmt..... Dette er hva jeg endte på til slutt... må si meg meget fornøyd.. bare tanken på hva dette kan bli til på nitro gjør meg lettere entusiastisk.. Her er valideringslinken...Validering Tid for nitro snart... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Hahah, måtte humre litt av denne, "måtte derfor nøye meg med 5,5 GHz" Men som vanlig, godt jobbet Gleder meg til nitroen kommer. Endret 26. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
TordO Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Stå på Stoolman Du har vel ikke tenkt å skaffe deg et par 3870 X2 og tyne dem med litt minusgrader? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bra gjort stoolman:) Ser forresten frem til TG08 nå Gleder meg til å se den fordømte Pentium D 830'en under nitrorøret mitt:) Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ser godt ut...2900xt ja, herlig kort til overklokking (om man ser bort fra varmen da). Litt trist at jeg har solgt det ene, men med E6850 på luft fikk jeg bare 18000 i 06 når jeg overklokket. Kjør skjermkorta på nitro, kansje nærmere 30K i 06 er innenfor rekkevidde. (har sett en del overklokking av shamino med slikt oppsett på nitro/dice, er rimelig syke saker). Meget bra jobbet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå