Walter_White Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nintendo Wii har jo veldig mange spill om disse klassikerne. Jeg har søkt litt og finner ingen Sonic og Mario-spill til ps2. Hvorfor finnes det ingen Mario og Sonic-spill til ps2? Er det noe med at Nintendo har rettigheter på disse? Lenke til kommentar
ShinQ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mario tilhører Nintendo, Sonic Sega. Sist jeg sjekket (ser bort på hyllen til lillebror nå) var PS2 stappfull av Sonic spill og gamle Sonic klassikere. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mario er trademark og maskot for Nintendo, samme som at master chief er maskot for microsoft xbox. Så disse spillene finner du nok ikke på ps..men sonic kan jeg huske var på ps2 som tidligere nevnt Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Alle mario spillene, og alle sonic spillene finnes til ps2, med emulatorer... sega emulator, nes emu, snes emu osv Jeg har alle sammen, og det hender faktisk at jeg spiller dem også Men det jeg spiller mest på emu, er ghost and goblins, og wonderboy Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 skulle vært spill på playstation3 som Zelda, super mario og sånt. Zelda på playstation hadde vært sykt bra Lenke til kommentar
arokh Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bare vent et par år til PS3 har tatt over hele markedet så kommer det nok Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 selvfølgelig.. men tenkt hvor stort Zelda kunne blitt da Lenke til kommentar
master_al Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 selvfølgelig.. men tenkt hvor stort Zelda kunne blitt da Enn hvis det hadde kommet en oppfølger til Okami Det hadde vært noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå