V_B Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei. Var på spaceworld idag og skulle ha bluetooth headset til ps3en. Da jeg spurte om det sendte karen som jobbet der meg ned på clas ohlson for å heller kjøpe headset/mic der fordi det var billigere og mye greiere. Nå som jeg sitter her finner ikke ps3en handsfree`en som jeg har kjøpt. Gjør jeg noe galt eller funker det rett og slett ikke ? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Instillinger ---> tilbehør ---> registrer BT dingser ---> Registrer Headsett ---> søk Les bruksanvisningen til det du har kjøpt, BT utstyr må parres... Somoftest ved å holde ine PÅknappen i 5sek eller noe sånt, som må gjøres mens PS3 søker.... Les bruksanvisningen... Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan man bruke hvilket som helst bluetooth handsfree/headset? Og hvilket som helst USB headset med mic? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan man bruke hvilket som helst bluetooth handsfree/headset? Og hvilket som helst USB headset med mic? jepp...tipper det. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hehe Noen som vet helt sikkert, før jeg kjøper? Evt anbefalinger (billig ) Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Nei, man kan IKKE bruke hvilket som helst, noen som er ustøtet. Men anbefaler å ta en titt på denne: http://boardsus.plaså er det ystation.com/playstatio...hread.id=898874://http://boardsus.plaså er det ystati...hread.id=898874 vhordnes, spør du meg er det som følger med warhawk pakken et godt og biligt headsett. Endret 8. februar 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Takk Noen som har testet det usbheadsetet på clas ohlson? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, jeg kjøpte det billigste jeg fant på clas og det funket fett. Kanskje litt for mye sensitivitet i det, men muligens at man kan stille på det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå