mona14 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kan noen hjelpe meg? Jeg mistet plutselig alle mobilnr mine.. ER det noen som kan komme med forslag til hvordan jeg kan finne dem igjen? Trykket litt rundt på SIM-kontakter og TELEFON-kontakter, og det var da nr ble borte.. Men har prøvd å gå tilbake på begge, men finner dem ikke igjen : ( Hver så snill å hjelp meg.. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Mobilmerke? Endret 26. januar 2008 av garanti Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Sony Ericsson.. Tror det er W800i eller noe, om det har noe å si..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Sony Ericsson.. Tror det er W800i eller noe, om det har noe å si..? Dette høres pussig ut... Prøv å slå mobilen av og på igjen. Deretter vil jeg at du skal sjekke minnestatus ved at du går inn i telefonboka. Der er det en meny som heter valg eller noe slikt, og under den finner du "avansert". Se hva du får ved å gå inn på minnestatus. Der står det hvor menge kontakter og nummer som er lagret. Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 mia_tuk : jeg har prøvd dette, og det ser ut til at alle mobilnr mine plutselig av seg selv er blitt slettet : ((( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå