vi er lost Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei, Er det mulig å bruke VPN IPSec i CC Home Edition eller er jeg nødt til å bruker Communtiy Edition? Isåfall Er det mulig å OPPGRADERE fra CC Home Edition til Community Edition eller er jeg nødt til å formatere og legge alle innstillingene på nytt. mvh Christoffer Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 I og med at Community er gratis, så skal vel home ha flere funskjoner.. IPSec er std. i alle cc så vidt jeg vet... Sjekk onlinemanualen til din cc-distro Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Home vil ikke ha flere funksjoner (?) iom. "Home edition" byttet navn til "Community edition" etter versjon 3.0 av Home. Jeg vet det er mulig å sette opp IPsec på de nyere versjonene av ClarkConnect ja. For å oppgradere kan du lagre instillingene på en PC så setter du i ClarkConnect CDen og installerer (som også formaterer for deg) den nye versjonen før du setter inn de gamle instillingene, tror dette vil fungere men er ikke sikker. Uansett vil jeg anbefale å oppgradere når man ser på hvor mye som er forbedret i både design og funksjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå