smy Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du kan bare finn ut størresel hennes (som du burd vet). og kjøp noen sexy til hu Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva er det som skjer med verden? Droppe en potensiell kjæreste pga. hvilket undertøy hun bruker? So du meiner at du det kan vere det same kva for undertøy ho brukar? droppe ho er bare teit!!! overtal ho til enten å ta den av ( ) eller gi ho en liten gave:p kanskje ho aldri har prøvd ei "sikkerlig" truse?! Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Samme det vel, av skal det uansett > Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Samme det vel, av skal det uansett > Ja det likar du vel...striptease med bestemortruser Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Samme det vel, av skal det uansett > Ja det likar du vel...striptease med bestemortruser Gutter på din alder bruker vel å like striptease generelt? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Samme det vel, av skal det uansett > Ja det likar du vel...striptease med bestemortruser Gutter på din alder bruker vel å like striptease generelt? Ja, men ikkje med bestemortruser. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Samme det vel, av skal det uansett > Ja det likar du vel...striptease med bestemortruser Gutter *fikse* bruker vel å like striptease generelt? Du har helt rett. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kalvegodt Scenario: Jessica Alba kommer inn på soverommet ditt (dette er den dagen du både har dusja OG pusset tennene) . Hun begynner å danse for deg, og tar av seg klærne sakte men sikkert. Du liker det, og vet du holder på å få deg noe Men plutselig står hun i bare trusa. Dette er vel det du kaller en bestemortruse. Hadde du bare kasta henne ut da? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Hmmm.....eg må vel akseptere den trusa der. Og sidan personen er den ho er... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nehh... den trusa der såg ut som ei bløtkake. Eg likar ikkje bløtkake. Derimot likar eg Jessica Alba. Synd at desse stjernene alltid skal ha så kjipt undertøy på photoshoots. Men ho var digg i Into the Blue da! Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Og sidan personen er den ho er... ..og der har du bingoen din, om hvorfor man ikke dropper dama si for trusene. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Korleis hadde du reagert dersom du oppdaga at den nye dama di gjekk i bestemorstruser? Er det greit - eller er det grunn nok til å gå frå henne? hva tror du? tar dem av selvfølgelig Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Stjel alle bestemortrusene hennes og erstatt de med det du liker. kast de , vist ikke kan det bli styr den dagen de blir funnet. fks farlig nært senga di nei seriøst, hun kan da ikke dumpes fordi hun går i undertøy hun synes er behagelig. String gir fks stygge pressmerker rundt midjen hos jenter, det synes jeg er stygt. styggere en bestemortruser Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er du sikker på at du er født i 91? Det har da ingen ting og si. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Er du sikker på at du er født i 91?Det har da ingen ting og si. Eg kom til verda året då Sovjet vart oppløyst ja Kvifor spør du? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Pga de fleste som er født i 91 bryr seg ikke om sånt noe. Jeg bryr meg ikke om det og jeg er fra 93. Kvinner skal ikke are ha fnt utsende og vaner vet du. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Det heile var ein tanke som dukka opp i hovudet mitt. Eg går ikkje og tenkjer over slike ting til dagleg Men det er greit å ta opp dette temaet, for eg trur heilt sikkert dette er ein situasjon som ein del kjenner seg att i! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Pga de fleste som er født i 91 bryr seg ikke om sånt noe. Jeg bryr meg ikke om det og jeg er fra 93.Kvinner skal ikke are ha fnt utsende og vaner vet du. Jøss, har 93-årgangen foretatt et gigantisk sprang i evelusjonen? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg ble faktisk "utsatt" for problemstillingen. Og hva gjorde jeg? Nada. Klart, jeg ble litt overraska da vi sku sove sammen første gangen, men det gjør da virkelig ingenting. Dessuten har slike plagg en tendens til å forsvinne i løpet av natta. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg ble faktisk "utsatt" for problemstillingen. Og hva gjorde jeg? Nada. Klart, jeg ble litt overraska da vi sku sove sammen første gangen, men det gjør da virkelig ingenting. Dessuten har slike plagg en tendens til å forsvinne i løpet av natta. Sa du ingenting til ho då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå