Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den nye dama di går i bestemorstruser! Kva gjer du?


Anbefalte innlegg

Men når hun bruker bestemortruser, sier det ganske så mye om jenta også!

Ble litt nysgjerrig jeg, hva sier det om jenta?

 

Hehe.. Tenkte jeg skulle la den være åpen inntil videre, men nå får jeg visst forklare nærmere.. ;)

 

Ok, først og fremst, går du med bestemortruser? (Og ja, det er forskjell på bestemortruser og vanlige truser.)

Jeg føler rett og slett at det handler om å ha litt respekt for seg selv..

På en måte kan man (ideologisk sett) si at det er positivt med mennesker som tør gå sin egen vei og ikke lar seg påvirke av andre, men samtidig er det en god egenskap å kunne tilpasse seg andre mennesker på en rimelig grei måte, uten å skulle overgi seg helt.

 

Alle vet at bestemortruser absolutt ikke er pent, og det er jo ikke nødvendig å med vilje bruke klesplagg man vet de absolutt aller fleste ikke synes er pene? Og om det gjelder komfort, og behagelig undertøy, kan jeg heller umulig tenke meg at bestemortruser skal være så vanvittig mye diggere enn vanlige truser, jenteboxere, hipsters, you name it... ;)

Et klesplagg? Truser er undertøy, du går ikke med trusene dine utenpå buksa, gjør du vel? De aller færreste skal se trusa di, så hvorfor bruke truser du ikke liker fordi noen fjortiser på Internet som knapt nok har sett ei dametruse før synes "bestemortruser" er motbydelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig hvordan trender endrer holdninger.. Er overhodet ikke lenge siden g-streng var det hotteste av det hotte. Nå syns mange hotpants/hipsters o.l. er mye bedre..

 

Slik er det jo med alle klesplagg .. G-streng var supermoderne da jeg var 14-15

Ikke bare supermoderne, men dritsexy.. Personlig endrer jeg ikke synet mitt veldig mye om hva som er sexy utfra moter, og syns det er rart at folk gjør det.. Moter forandrer seg ja, men hvordan ei rumpe blir penest endrer seg ikke på samme måten, om rumpa er den samme..

Lenke til kommentar
Gjest Anonym nå ja

Ønsker ikke å bli gjenkjent her så derfor anonym ;)

Er ei jente på 20 som faktisk er ei slik som dere prater om :p Gikk i bestemortruser da jeg traff typen, etter et par uker fortalte han meg bare rett og slett at jeg ikke er gammel nok til bestemortruser. Synes jo selv ikke de ser noe bra ut så, var enig. Han sa ikke dette før han var sikker på at jeg "tålte" det :p Vil si at rett ut er det beste, om du kjenner jenta godt.

Lenke til kommentar
Ønsker ikke å bli gjenkjent her så derfor anonym ;)

Er ei jente på 20 som faktisk er ei slik som dere prater om :p Gikk i bestemortruser da jeg traff typen, etter et par uker fortalte han meg bare rett og slett at jeg ikke er gammel nok til bestemortruser. Synes jo selv ikke de ser noe bra ut så, var enig. Han sa ikke dette før han var sikker på at jeg "tålte" det :p Vil si at rett ut er det beste, om du kjenner jenta godt.

 

Interessant :thumbup: Kvifor gjekk du eigentleg i bestemortruser då?

Lenke til kommentar
Gjest Anonym nå ja

Det er et godt spørsmål egentlig. Var vel at jeg ikke hadde selvtillit nok til å bruke noe annet, men det er for min egen del da. Er nok mange grunner ute å går, den vanligste er vel at de er veldig behagelige å gå med :)

Lenke til kommentar

Hvis det ikke forandrer seg ihvertfall, trenger man ikke være grunn for å vurdere å dumpe henne:

 

Selvsagt hadde jeg lyst til å glede min nye kjæreste!

 

Nettopp derfor ville dette fått meg til å lure på henne ihvertfall. Hva er grunnen til at hun ikke bryr seg om jeg tenner på henne? For meg er det gjensidig, og som du sier: en selvfølge.

 

Seksualitet er ikke alt i et forhold, langt ifra. Men det er en viktig del av energien, en viktig bit av pu(s)lespillet. Et ikke-seksuelt forhold er og blir et ukomplett forhold.

 

Så en ting er om hun aldri hadde tenkt over at bestemorstruser ikke er spesielt sexy. Men om jeg hadde hinta (feks om at noe annet kanskje hadde kledd henne bedre / vært bedre egnet til å vise hva hun faktisk har å by på), men hun hadde fortsatt å bruke dem, da ville jeg sett på det som et tidlig signal om at dette ikke betyr særlig mye for henne. Eller at hun driver og tester meg, et trekk jeg ser på med enda mindre blide øyne.

 

Artig at en tråd som dette klarer å strekke seg over fire sider forresten. :)

 

Edit: når jeg tenker meg om... Det fins dem som det ikke betyr så mye for om dama også har det gøy, så lenge de får seg no selv. Det er altså antagelig bare de aller grunneste som ikke ville brydd seg om nonverbal trusekommunikasjon. Såh! :tease:

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Er man ikke moden nok til å takle at dama går kledd i noe hun selv finner komfortabelt er man ikke moden nok til et forhold. Å dumpe noen fordi de går i bestemortruser er så barnslig at det blir helt absurd.

En som lar et klesplagg ødelegge forholdet til kjæresten var antageligvis ikke spesielt glad i henne i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...