Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den nye dama di går i bestemorstruser! Kva gjer du?


Anbefalte innlegg

Herregud, makan til prippen du er som ikke takler at folk går i det de syns er behagelig. Selv syns jeg vanlige truser på jenter er mer sexy enn g-streng, men det er min mening om det.

 

Har fått inntrykk av at mange hadde reagert likt med meg!

Isåfall fortjener de, og du, å være evig single. :thumbup:

 

Tenner du på bestemortruser eller? :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud, makan til prippen du er som ikke takler at folk går i det de syns er behagelig. Selv syns jeg vanlige truser på jenter er mer sexy enn g-streng, men det er min mening om det.

 

G-streng er ut .

 

Mye fint å velge i. Det er ikke enten g-streng eller bestemortruser..

 

V265638_CROP1.jpg

V265828.jpg

 

V268433_CROP2.jpg

 

Jeg skulle likt å vite hva du legger i bestemortruser..

 

jeg synes disse passer i definisjonen

woman-granny-panties-400a082107.jpg

Lenke til kommentar
Herregud, makan til prippen du er som ikke takler at folk går i det de syns er behagelig. Selv syns jeg vanlige truser på jenter er mer sexy enn g-streng, men det er min mening om det.

 

Har fått inntrykk av at mange hadde reagert likt med meg!

Isåfall fortjener de, og du, å være evig single. :thumbup:

 

Tenner du på bestemortruser eller? :tease:

Vis meg et bilde av deg selv, så skal jeg peke på flere grunner til hvorfor alle eventuelle damer må dumpe deg. Tror du de tenner på Kalvegodt, eller?

De tenner hvertfall ikke på personer som lar undertøy være det avgjørende i forholdet.

 

Med dine holdninger, om du noensinne finner ei interessert jente, så behold henne for guds skyld, om hun enn bruker grønne nikkers som undertøy.

 

Edit; Jeg ser nå at du er 16, og da er det ikke nødvendig å være så krass som jeg var. Holdningene dine bunner nok bare i at du aldri har sett ei jente i bare undertøyet, eller uten, og dermed faktisk ikke vet bedre.

Lykke til, du skjønner nok med åra! :thumbup:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Men når hun bruker bestemortruser, sier det ganske så mye om jenta også!

Ble litt nysgjerrig jeg, hva sier det om jenta?

 

Hehe.. Tenkte jeg skulle la den være åpen inntil videre, men nå får jeg visst forklare nærmere.. ;)

 

Ok, først og fremst, går du med bestemortruser? (Og ja, det er forskjell på bestemortruser og vanlige truser.)

Jeg føler rett og slett at det handler om å ha litt respekt for seg selv..

På en måte kan man (ideologisk sett) si at det er positivt med mennesker som tør gå sin egen vei og ikke lar seg påvirke av andre, men samtidig er det en god egenskap å kunne tilpasse seg andre mennesker på en rimelig grei måte, uten å skulle overgi seg helt.

 

Alle vet at bestemortruser absolutt ikke er pent, og det er jo ikke nødvendig å med vilje bruke klesplagg man vet de absolutt aller fleste ikke synes er pene? Og om det gjelder komfort, og behagelig undertøy, kan jeg heller umulig tenke meg at bestemortruser skal være så vanvittig mye diggere enn vanlige truser, jenteboxere, hipsters, you name it... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...